【影片】入到大學既三成要畀佢發揮,入唔到大學既七成亦要畀佢發揮!

行政長官梁振英昨日發表施政報告,提出一系列協助青年學業、就業、創業、規劃人生的青年政策,今日旋即化身為神秘嘉賓,現身於一所中學跟過數百中學生談笑風生,並在活動中反覆強調,香港能否入讀大學的青年大約只有三成:「呢三成學生當然要畀佢發揮,但入唔到大學既七成年輕人,政府亦要畀佢哋發揮,咁樣香港先可以發揮」特首又直言:「人生有很多跑道,只要找到適合的跑道,努力一定會成功。」

作為特別嘉賓的梁振英現身時,全場出現嘩然,更有不少同學興奮鼓掌。不少學生緊張大學學額不足,梁振英表示,無論是三成入讀大學,抑或七成未能入讀大學的同學都要幫助,又指讀大學並非唯一出路:「人生有好多跑道,只要規劃好人生,付出努力一樣可以成功」。

梁振英又以青年廚師梁展鴻及漫畫家劉雲傑作為例子,指出只要努力,即使不讀大學也一樣能夠「學有所成、學以致用」,「行行出狀元,有冇社會地位,不在於行業,而是在行業是否能出人頭地」,他指施政報告有關青年政策的亮點,就是要擴闊青年出路。

梁振英最後更走入群眾,與現場過千學生合照,跟在場各人零距離接觸。

影片來源:hkuya.org.hk

評論

你可能感興趣