記協出來譴責黃之鋒吧!
記協出來譴責黃之鋒吧!

新聞自由係乜嘢?按照一般人嘅理解,就係新聞機構、編採人員以至記者可以自由地採訪、報道,唔會受到干預或者打擊。不過,自從記協不斷縱暴、堅定地企喺攬炒派以至黑暴人士一邊之後,廣男就覺得,新聞自由,對於某啲組織而言,只係口號嚟嘅啫!最新例子,就係黃之鋒公開記者個人資料,煽動他人滋擾記者,身為「捍衛新聞自由」嘅記協,竟然唔出聲,點解嘅?記協如果真心維護新聞自由,唔該快啲出嚟譴責黃之鋒啦!


記協神隱 不譴責黃之鋒?


黃之鋒公開記者資料、「煽動」他人滋擾記者呢單嘢,廣男必須要講句,黃之鋒咁做極度無品,作為公眾人物,唔鍾意記者提問就玩「公審」、「起底」,既涉及違法,更加有打擊新聞自由之嫌。據報,另一新聞工作者組織「香港新聞工作者聯會」已經發聲譴責黃之鋒,廣男想問下,記協喺邊?避疫「放緊假」呀?


為咗睇下記協對呢件事有咩回應,廣男特意上記協嘅官方網站,結果不論係睇佢嘅聲明定係新聞稿,都唔見佢有評論過黃之鋒事件,係廣男睇漏,定係記協「靜靜雞」地回應咗而大家都唔覺?老實講,新聞自由呢樣嘢,絕對唔應該分顏色,但睇嚟喺記協眼中,只有黃營媒體有新聞自由,其他非黃營或者攬炒派媒體,「對唔住」,喺記協眼中,可能係無新聞自由嘅!


記協已成政治組織


如果記協已經唔係為新聞自由發聲,咁記協係咩組織呢?廣男就認為,經歷一年黑暴運動,經過記協嘅多番包庇、縱容,記協好明顯已經成為咗一個不折不扣嘅政治組織!佢哋嘅存在,表面上係捍衛新聞自由、新聞專業,實則呢?從佢哋嘅表現嚟睇,已經係攬炒派嘅一分子,政治先行係行動綱領,打擊異己,就係佢哋嘅「責任」!


所以呢,記協如果唔出嚟譴責黃之鋒,繼續玩包庇、縱容,唔該記協,乾脆承認自己係政治組織啦!所謂新聞自由,對記協嚟講,只係「宣傳口號」! 


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

25
嬲爆
1
唔係呀哇
2
超無奈

評論