激進攬炒派崛起 香港「冚旗」!
激進攬炒派崛起 香港「冚旗」!

對於民主派號稱有60萬人參與嘅所謂「初選」,囍雨噚日就同大家探討過其中存在嘅種種問題,包括涉重複投票、涉侵犯私隱等等;唔夠一日時間,事件又有新發展,雖然執筆之時,搞手戴耀廷等人宣稱點票(電子+實質票)尚未全部完成,不過根據已經公佈嘅結果,大家可以明顯睇到一個趨勢,就係本土派似乎正式崛起!

 

先打倒傳統泛民 再取而代之

 

對於呢嘅趨勢,囍雨認為基本上屬於意料中事。想當初,一班「傳統泛民」為咗自己政治利益最大化,一路跟隨激進攬炒派、與暴力「同行」,既然有咁嘅「因」,可想而知今日嘅「果」,就必定係俾激進派一步步蠶食。囍雨今日見到亦有分析指出,激進攬炒派認為泛民喺議會內抗爭不力,亦清楚知道如果自己要有名有權有利,就必先打倒傳統泛民、然後取而代之。

 

當然,政局日後點發展,囍雨依家唔知,不過今日最想同大家深思嘅,係如果順住今日呢個「初選」結果,一旦九月立法會選舉,真係激進攬炒勢力攞到35+(甚至N+都好),香港又會變成點?

 

攬炒派「35+」的災難

 

如果大家有留意「初選」嘅所謂「共同綱領」或者協議,其實擺到明嘅一點,就係日後當選者要「承諾」否決政府預算案(其實基本上就係逢政府必反);講得再白啲,呢班人爭住要選立法會議員,目的就係將激進攬炒帶入議會,癱瘓政府、攬炒香港。其他法例法案先唔講,大家諗下,如果真係否決預算案,香港會點?最受影響嘅,例如政府運作開支、教育開支、所有以公帑支撐嘅福利,可能統統出問題,大家諗下,成個香港係咪就咁癱瘓算數呢?

 

咁啱囍雨見到立法會內會主席李慧琼噚日亦都發表咗一份「內會年結」,講到「四大遺憾」,其中就提到截至7月9號,今個會期只通過咗17項法案,與上屆最後一個會期通過29項法案相比,明顯大幅減少。其實大家回顧過去一年,眼白白睇住時間一日一日浪費,但與民生、經濟息息相關嘅法例法案,就一個一個「胎死腹中」…咁以後呢?大家不如又諗下,當激進攬炒勢力真係把持議會大多數嘅時候,先唔好講任何「福利」,囍雨相信,恐怕香港發展都隨時「熄燈、冚旗」,最後遭殃嘅會係邊個?咪廣大市民、你同我囉!

 

所謂「本土派、抗爭派」,其實講得白啲,就係以偏激取代温和、以更偏激取代偏激,不過唔係為建設,而是要攬炒,咁嘅政治目的以至以此為目的嘅所謂「初選」,究竟有冇違反香港法律甚至「港區國安法」?囍雨認為,當局真係有必要嚴肅跟進一下、調查一下,市民大眾都要睇真啲、諗真啲!唔通,真係睇住有人「搞死」香港仲要見死不救咩?!

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

14
嬲爆
1
超無奈
0
無意見

評論