學生唱「獨歌」 教師食花生?
學生唱「獨歌」 教師食花生?

近日,有網媒播出一段英華書院學生高調地喺學校操場唱「獨歌」、高叫「香港獨立」口號嘅短片,片段一出街,各界即刻嘩然,嘩然之處,在於幾十個學生咁高調播「獨」,在場的學校教師甚至副校長竟然企埋一邊「食花生」?事後,校方回應指學生做法「絕不理想」、當日有教師曾「勸止不果」、學校會對涉事學生進行「校本訓輔」云云。囍雨剩係想問一句,所謂「訓輔工作」,包唔包括懲罰?定係回應完外界、訓斥下學生就算?


勸止學生?還是縱容學生?


據報,幾十個「英華仔」唱「獨歌」、高叫「港獨」口號前,校方係有教師喺佢哋播「獨」前「試圖阻止」,但所謂有片有真相,事實就係一班學生繼續播「獨」,過程仲一啲都唔短,涉事或者在場教師係咪上前「講幾句」,然後學生話要唱歌、播「獨」,佢哋就喺現場「乜都唔做」?呢種所謂勸止,老實講,好Hea喎!


另一個問題,囍雨唔係教育界人士,所以可能唔夠明白到底何謂「訓輔」工作?即係訓導、輔導?依家幾十個學生咁高調地違反咗教育局嘅指引,宣揚嘅內容更加係不符《基本法》、「一國兩制」,學校到底有冇懲罰過相關學生?如果無,咁個個都喺學校播「獨」然後被訓輔,又駛乜驚呢?再者,喺現場嘅副校長、教師,又有冇責任要負呢?


「播獨」只是「不理想」?


有評論質疑,到底涉事學校嘅副校長、教師係怕事,定係自己都支持「港獨」;校方聲稱反對任何鼓吹「港獨」嘅口號同言論,該校校長又指學生做法「絕不理想」,但對於「港獨」、播「獨」問題,囍雨就唔覺校方有清楚表明學校立場係反對「港獨」。校方代表嘅回應,同攬炒派回應記者問題時剩係話自己「不支持、不贊成」「港獨」,連反對「港獨」都唔敢講一聲,實在有「異曲同工」之妙。


所謂上樑不正下樑歪,連學校校長、教師都對「港獨」問題曖曖昧昧,咁學生有恃無恐地喺學校播「獨」,就變得理所當然。喺呢度,囍雨要追問多次,學校到底有冇實質懲處措施?校方代表包括校長同當日在場教師,到底係支持定係反對「港獨」呀?講清楚好喎! 


 圖片來源:網上影片截圖


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

19
嬲爆
1
超無奈
0
無意見

評論