黎智英 請記住你的「豪言壯語」!
黎智英 請記住你的「豪言壯語」!

一個涉嫌違法嘅人,如果想走又走唔到,唔走又可能要面對刑責,大家估下佢會諗啲乜、做啲乜?囍雨講嘅,咪就係多宗控罪在身嘅《壹傳媒》老闆黎智英囉!個幾月內已經三度向法庭申請保釋離境但都被拒嘅黎智英,今天就喺《生果報》發表咗篇署名文章,當然講嚟講去又係販賣「港區國安法」之下,香港有幾「恐怖」、幾「冇嗮希望」咁款啦,囍雨睇多咗,都覺得費事再同佢拗,不過其中有幾句,就實在可圈可點,例如話法官唔俾佢出境,係因為「誰會在國安法風頭火勢之下承受政治風險?」大家點睇?黎智英係咪指控、詆譭緊法庭呢?

 

黎智英講咁多 有冇證據?

 

嗱,未免囍雨理解有誤,喺度為大家引述下黎智英果篇《窒息中的香港人 逃亡還是抗爭》中幾句原話,等大家一齊分析下,例如「國安法還未來到,已有跡象威脅到法官判案裁決」…「主控官建議法官不批我出境許可證,法官同意了,也難怪,誰會在國安法風頭火勢之下承受政治風險?」…

 

大家認為,按照黎智英嘅邏輯,係咪想講法官喺處理佢離境申請一事上受到「威脅」、唔想「承受政治風險」?囍雨想講,任何人對法官裁決有唔同意見,係一回事;但話法官係因為受到「政治壓力、威脅」而作出裁決,就完全係另一個層面嘅問題、係好嚴重嘅指控!大家應該問下黎智英,咁講有冇證據先?!有就好快啲攞出嚟喇,如果唔係,就似乎係「有意無意」抹黑緊法官,甚至詆譭緊香港嘅司法制度喎!或者又咁講,如果黎智英冇咁嘅「原意」,囍雨就話,唔該黎智英撤回篇文章,然後向法官道歉!

 

不是說過「為美而戰、犧牲是榮譽」嗎?

 

不過話時話,大家似乎都睇得出,黎智英近排喺「離境」問題上,的確好心急,如果唔係,又點會個幾月時間就連續申請三次,又話去美國?做乜?為何一定要離境嘅理由呢?呢個時候,囍雨就好想提醒下黎智英,唔好唔記得自己曾經講過嘅「豪言壯語」啊,唔好呢頭先講完「為美國而戰、犧牲係榮譽」,果頭就諗住「借啲意」走咗去啊!

 

囍雨咁講,係因為黎智英喺佢今日篇文章裡面,似乎表露咗的「心跡」,例如講到「除了一走了之,香港人還有甚麼選擇?」但之後又話「誓死留下來,抗爭到最後一天」,其實,黎智英究竟想點?想掉低啲「手足」自己走先?定係要繼續煽動港人「抗爭」?但黎智英自己依家做出嚟嘅所有嘢,又似乎趕住想走佬咁款喎,又點解呢?

 

難怪社會不斷有意見指出,「港區國安法」未至,已經照出攬炒派政客嘅真面目,有啲突然話自己「會收聲」,有啲突然「唔支持港獨」,有啲又急急腳咁「想走」,囍雨真心講句,仲有人信呢班政客會繼續「抗爭」?咪傻喇!


原圖:中通社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

6
唔係呀哇
11
嬲爆
13
搞笑咩

評論