政客酒吧聚會 全為選舉?
政客酒吧聚會 全為選舉?
公民黨陳淑莊、林瑞華參與「酒吧聚會」嘅醜聞又有新發展,有傳媒證實,衞生署已經到事發酒吧巡查,但就未有回應陳淑莊、林瑞華以至酒吧有冇違例,會唔會檢控。另一邊廂,有社會人士就提出新疑點,指呢班盲反派政客4月2日「酒吧聚會」當晚,其實就係飲食界功能組別更新選民資料嘅最後限期,而林瑞華亦不斷喺社交平台催促選民更新資料;囍雨就喺度諗,根據「酒吧聚會」嘅日期、林瑞華喺社交平台「催選民登記」,會唔會佢哋所講嘅「業界開會」,其實極可能係盲反派政客一邊「劈酒」、一邊傾奪權大計嘅「飲酒派對」呢?
 
傾「禁酒吧令」 還是傾選舉?
 
大家若有留意事情發展,應該會知道元朗區議員張秀賢,當晚亦都喺現場出現?而張秀賢日前同林瑞華一齊喺元朗出現、帶埋啲疑似文件嘅嘢走訪「黃店」,林瑞華仲喺社交平台稱「飲食界選民登記生成器正式上線」,相信佢哋其實係喺元朗做緊選民登記。前幾日同張秀賢做選民登記,然後林瑞華、張秀賢等人又喺功能組別更新選民資料嘅最後限期喺酒吧聚會,大家諗到啲咩?
 
如果你問囍雨,囍雨覺得事情原委可能係咁,林瑞華果段時間正在全力做選民登記、更新資料,而元朗區議員張秀賢就幫佢喺元朗做「宣傳」,直到更新選民資料嘅最後限期,呢班盲反派(包括陳淑莊)就去到酒吧商討選舉大計,順便「劈酒」,之後俾人踢爆,就稱當晚係傾業界(「禁酒吧令」)問題,所以佢哋講嘅一切一切,都有可能係「大話」!
 
太多疑團未解
 
事實上,陳淑莊、林瑞華嘅「酒吧聚會」,仲有唔少疑團未解,除咗上述質疑呢班盲反派政客唔係傾所謂「禁酒吧令」而係傾選舉外,到底佢哋喺「開會」過程中有冇飲酒呢?因為如果係飲酒、劈酒,咁就好難令人信服佢哋係開會啦!另一個問題,就係佢哋當晚有冇帳單要埋、邊個埋單?如果係開會,根本唔會有人飲嘢、食嘢同有帳單。
 
其實政府已經表示過,酒吧符合公眾地方定義、議員在議會外「開會」,亦唔能夠豁免,如前刑事檢控專員江樂士所講,身為立法會議員唔代表可以凌駕法律,警方若掌握足夠證據就可以提出檢控;如果陳淑莊尚有一點良知,知道自己犯法、愧對社會、愧對醫護人員,就自首承擔罪責啦!大家亦唔好忘記,陳淑莊仲係有緩刑在身架!
原圖:林瑞華Facebook、網路圖片
請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg 
下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app
11
嬲爆
3
超無奈
2
無意見

評論