孤獨的林子健
孤獨的林子健

歌仔有得唱,「共赴患難絕望裡緊握你手,朋友」。曾幾何時,呢句歌詞可以用嚟形容民主黨成員林子健爆出「被擄」事件後,黨內一班「兄弟」嘅即時表現。不過嚟到今日,「人生如夢,朋友如霧」可能先至係林子健內心嘅真實寫照。點解咁講?高等法院噚日就林子健干犯「明知地向警員虛報有人犯罪」,駁回林子健上訴,裁定即時收監。廣男留意到,當日第一時間神色凝重、陪同林子健開記招嘅李柱銘、何俊仁、李卓人、李永達、林卓廷等民主黨老中青三代,噚日就統統不見影蹤,剩番林子健孤獨地面對監牢日子;昔日被高捧嘅「民主鬥士」,如今就被同一班民主黨嘅兄弟所唾棄,既諷刺、又唏噓。


廣男睇到,噚日高院頒下裁決之後,林子健仲寫咗篇「告民主同路人及傳媒書」,大概意思,就係一方面控訴裁決不公、係「冤獄」,一方面仍然堅持自己係「受害者」,直頭講到自己呢兩年「猶如人間煉獄」,「換來鐵窗生涯…仍如在夢中,無法進入現實」。仲有報道提到,林子健噚日被收押時,隨即就報稱自己不適,結果要送院治理。對於林子健嘅種種慘痛,廣男都係果句:早知今日,何必當初?但從林子健自己而言,真正「最痛」嘅,究竟係入獄,定係被黨友唾棄呢?呢個答案,可能只有佢自己先知,大家可以睇到嘅,就係依家又有邊個仲同佢「同路」?


當初風頭「一時無兩」


回想當初,一個看似好有說服力嘅「釘書釘」畫面、一個似層層嘅「被強力部門跨境擄走」故仔,成功吸引全城關注,又有民主黨老中青三代「重量級」人馬陪同現身,林子健嘅風頭可以話「一時無兩」,之但係隨住劇情發展,大家同步見到嘅,係民主黨「快疾無倫」嘅變臉水平。尤其係林卓廷,廣男冇記錯嘅話,當初林卓廷仲一路陪伴林子健左右,陪住開記招、炮轟政府,仲陪埋去醫院,就算林子健之後被踢爆,林卓廷都依然「不離不棄」…但再睇下今時今日,林子健被定罪、上訴失敗,昔日嘅「好兄弟」,全部不見了。廣男似乎未曾聽過有報道提過林卓廷上庭撐兄弟,亦都唔見林子健嘅感言有感謝過林卓廷。本來好好嘅兄弟,依家就形同陌路...呢啲,係咪就叫「現實的政客」呢?


有無其他人涉案?


隨住林子健入獄,事件可以話告一段落,不過廣男仲有個疑問,就係有沒有其他人涉案呢?尤其當日陪同林子健開記者會嘅果幾位,乃至之後陪住林子健搞上訴個許智峯,佢哋有沒有涉嫌教唆他人「明知地向警員虛報有人犯罪」呢?如果有,佢哋又係咪涉及犯罪?當然,喺呢個階段,上述一切都只係廣男嘅疑問,呢班人絕對唔會自己出嚟同大家交代,因為要抽嘅水、要做嘅戲已經完成。所以林子健唔使有咩「諗唔通、放唔低」,要怪,只能怪自己,有林卓廷咁人格卑劣嘅「兄弟」、有民主黨咁「現實」嘅同路人,可能就係自己一生最大嘅錯誤。廣男建議林子健喺監獄嘅日子,不如唱番句「人生於世上有幾個知己」嚟安慰自己,然後「孤身走我路」啦!


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

6
唔係呀哇
24
好好笑
0
令人傷心

評論