恐怖的洗腦電視
恐怖的洗腦電視

電視節目有好多種,不過唔係個個節目都啱小朋友自己收睇。廣男近日上網,見到一段「教育電視」內容極度恐怖、過火!一段由「香城教育電視」上載到Youtube、題為《媽咪,點解香港人要報仇嘅?》嘅片段,以卡通動畫形式播出,但內容幾乎都係抹黑、詆譭警方同散播仇恨,睇到人心都寒埋。廣男就覺得,以「教育電視」、「教育片段」嘅名目荼毒小孩,肯定會助長更多仇恨,令香港將來出現更多「衝衝子」(暴徒)!
 
警察殺人、逼害人?
 
睇呢段所謂「教育電視」,廣男只要節錄其中兩句內容,大家就會知道內容有幾咁恐怖:
 
豬:點解「香港人,報仇!」
我:因為黑警同政府逼害同殺害好多香港人,我地要為佢哋報仇!
 
我:我諗好多人都想佢哋死,但殺死佢哋一來做唔到,二來香港人的仇不是殺死對方就解決的。因為好多人死得不明不白,死了都冇人知道真相,所以我們要成立獨立調查委員會 …
 
對於以上說話,大家有咩感覺?廣男首先要質疑,片中的「媽媽」稱警察逼害、殺害咗好多香港人,咁有邊個香港人被警察殺死咗呢?係8.31太子站有死人?被指係被自殺嘅少女?定係有其他人?一直以嚟,反政府人士都話警察「殺人」,但如果警察殺咗人,而且係殺死「好多人」,點解死者嘅家屬、朋友會唔出嚟呼冤?點解反政府人士話警察殺人,但又永遠講唔出人名、又攞唔出證據?
 
連小孩都煽動!
 
呢啲所謂「教育電視」,根本就係用謊言荼毒小孩,煽動佢哋仇恨政府以至警察;有啲人睇完可能會覺得條片「幾得意」,但廣男必須指出,如果家長俾小朋友睇呢啲片,喺潛移默化嘅情況下,小孩成長以後,可能又係一個又一個「衝衝子」(暴徒),到時就唔係玩下、笑下咁簡單!對於呢條荼毒小孩嘅「教育電視」,連平素唔理網上片段嘅教育局都澄清,片段與教育局無關,譴責該短片內容偏頗、失實,並扭曲價值觀及散播仇恨,令人擔心會對兒童造成不良影響。由此可見,呢條片為禍幾深,令到教育局都要發聲!
 
有傳媒報道,呢個所謂「香城教育電視」頻道,前身係「連登教育電視」,佢哋設立頻道嘅目的係要「加強文宣」;講到底,其實一切都係反政府宣傳,唔好扮咩「教育電視」啦,要改名,就改名做「洗腦電視」!


原圖:「香城教育電視」影片截圖、中通社


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


 
下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app



29
嬲爆
2
超無奈
3
無意見

評論