要有跳落懸崖的勇氣?請朱凱廸先跳!
要有跳落懸崖的勇氣?請朱凱廸先跳!

由舊年修例風波開始,社會就出現一股「攬炒」歪風,開頭係一啲反政府人士、網民聲稱要「攬炒」,叫下叫下,連盲反派政客都加入「攬炒」行列,早排有公民黨開記者會揚言要否決所有政府法案、財政撥款,到日前,本土派立法會議員朱凱廸都撕破肚皮,喺立法會高調宣稱「不怕財政懸崖 擺脫財政綁架」,話香港人「要有跳落懸崖的勇氣」。講真,想跳落懸崖其實唔難,但囍雨唔該朱凱廸要跳,就自己帶埋班助理跳先,香港人唔想死,亦唔想被有政治目的嘅政客「攬炒」!

 

好快會有跳崖一日?

 

對於政府提出嘅財政撥款要求,朱凱廸形容為「財政綁架」,仲話我哋(香港人)要有跳落懸崖嘅勇氣,就算唔係今日,都好快嚟到呢一日,揚言「民主派嘅議員同香港市民一齊,就等緊呢一日嘅來臨」。對於朱凱廸嘅豪情壯語,囍雨想問朱凱廸一句,你想跳崖啫,但你點可以代表香港人,話香港人都等緊「跳崖的一日」呢?

 

老實講,經歷大半年黑暴運動,好多商戶、市民,已經遍體鱗傷,囍雨睇新聞,幾乎日日都見到香港「被攬炒」嘅新聞,一時就係商戶捱唔過黑暴要結業,一時就係市民失業,簡單嚟講,就係香港人就嚟甚至已經無飯開;朱凱廸喺呢個時候仲話叫香港人同政府一齊跳崖,佢似乎唔係想癱瘓政府,而係想香港人做政客「陪葬品」多啲喎!

 

請朱凱廸先放棄議員津貼

 

其實要跳崖、「攬炒」,一啲都唔難,既然朱凱廸咁想跳崖,囍雨請佢自己先放棄議員嘅豐厚薪酬、津貼,同埋放棄政府提供嘅所有議員辦事處營運津貼,真正感受下咩叫無錢、無飯開、被「攬炒」;一個每年領取超過一百萬元津貼、幾年辦事處總開支超過一千萬元嘅立法會議員,一邊叫「攬炒」,但另一邊繼續享受高薪厚祿,即係叫人去死,自己就繼續嘆世界啫!

 

朱凱廸呢種政客,大家可以用陰毒,亦可以用自私去形容佢,因為佢自己領取公帑,其他人嘅死活,根本就唔喺佢以至其他盲反派政客嘅考慮之內;如果朱凱廸尚有半點骨氣,請你先「攬炒」自己、示範跳落懸崖,唔好推人去死、自己就繼續風流快活。


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


14
嬲爆
7
搞笑咩
0
唔係呀哇

評論