立會未「過半」 香港先「陣亡」
立會未「過半」 香港先「陣亡」

隨住黑暴運動一直發展,盲反派嘅「陽謀」就越嚟越明顯,上年黑暴演得最烈之時,盲反派就高呼要「光復區議會」;到區議會選舉結束,盲反派就聲稱要喺今年九月嘅立法會選舉「再下一城」。日前公民黨一班政客見記者,聲稱要喺九月立法會選舉取得過半議席,立法會議員楊岳橋更揚言如果政府唔「處理」所謂「五大訴求」,將否決政府一切法案同財政撥款。咁代表咩?代表盲反派已經唔怕撕破面皮,露出尾巴,擺明為政治就算搞死香港都在所不惜,不過廣男擔心,佢哋「陽謀」未得逞,香港已經俾佢哋「搞死」!


香港面臨的「三重」打擊!


喺了解盲反派「立法會過半」行動嘅傷害前,大家首先要明白香港依家面臨咩困境!由去年六月開始,香港就飽受黑暴運動所摧殘,市民及旅客不斷被暴徒圍毆「私了」,商舖被「打砸搶燒」,結果商戶生意難做,旅客又唔敢嚟香港,令旅遊業、酒店業、零售業甚至運輸業等都有經營困難;加上新冠肺炎肆虐,各行各業更面臨前所未有的打擊,唔少商舖都相繼結業,有啲商舖就算暫時避得過結業嘅命運,都難免要縮減人手、節省開支。

如果話黑暴運動加上新冠肺炎對香港造成「雙重打擊」,咁盲反派嘅「立會過半」行動,就肯定係對香港嘅「第三重打擊」。首先,為咗催谷立法會選舉、營造反政府氣氛,盲反派必定會繼續煽動抗爭,大家由近日新聞都可以見到,盲反派到依家都完全無收手嘅跡象,有政客喺香港「半死不生」嘅情況下仲煽動外國制裁香港,有政客、議員依然繼續同示威者同行,甚至出現喺示威現場而被捕;喺未來嘅幾個月,盲反派政客會繼續煽暴,結果就係香港要面對不必要嘅更大打擊!


盲反派不懂經濟


呢個「第三重打擊」,絕不止於盲反派繼續煽動抗爭,大家可以諗下,如果俾一班唔識經濟、只識搞事嘅盲反派成功喺立法會取得「過半」議席,結果會係點?結果就係佢哋會搞到議會、政府「停擺」,政府服務、開支都要停,市民睇醫生、攞綜援都會受到影響,到時就唔止係失業率上升咁簡單,而係癱瘓社會。


廣男想喺度指出,如今諸如公民黨呢啲傳統盲反派代表高呼要「立會過半」,仲有一層意味,就係傳統盲反派已經推出「大台」,極可能會操控嚟緊嘅立法會選舉,到時除咗政府、建制派會受到攻擊,本土派、少數縱暴派相信亦會受到傳統盲反派打壓。廣男估計,因為政治最終就係利益,所以傳統盲反派將會一邊排擠少數派但又利用佢哋抗爭以「爭取市民支持」,然後坐收漁人之利,順利當選進入立法會;少數派就被「用完即棄」。喺未來幾個月,大家就會見到呢班人嘅最醜惡一面!


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


 
下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


19
嬲爆
3
超無奈
2
無意見

評論