把黑暴黑手揪出來!
把黑暴黑手揪出來!

黑暴運動持續大半年,令香港陷入前所未有嘅困境。警隊「一哥」鄧炳強日前接受媒體專訪,直言任何人犯法,無論佢哋背景係點,幾咁有權有勢,犯法就要拉;提及年輕被捕者時,鄧炳強坦言佢哋某程度上都係受害人,感慨青年被人煽惑,走上前線而斷送大好前程,警方定必揪出煽動暴力嘅幕後黑手,矢言「天網恢恢疏而不漏,違法就預咗要拉你」。囍雨就覺得,要解決黑暴肆虐嘅問題,只拘捕「前線」年輕人係唔夠,社會各界人士必須同警方合作,將幕後黑手揪出嚟、繩之以法,咁先可以有效遏止黑暴!

有人不違法 卻不停煽動人

鄧炳強指出,社會上有啲人為咗利益或者各種原因,不停煽動其他人犯法,尤其係年輕人,話爭取啲嘢係啱㗎,用暴力無問題,但呢啲人佢哋自己又唔會犯法,唔會出嚟,坐擁政治紅利,市民要清楚知道唔應該被人煽動違法。鄧炳強一番苦口婆心嘅說話,講出咗一個重點,就係有人知道違法有後果,但又想繼續抗爭,於是就利用種種謬論,煽動青年違法,然後坐收漁人之利。

對於鄧炳強喺專訪講嘅嘢,囍雨覺得有兩點非常值得注意,第一就係年輕人錯信謊言而走上違法抗爭之路,佢哋最可能面對嘅後果,就係煽動佢哋嘅人「安然無恙」,但呢班年輕人就要用上一生付出代價,就算警方對呢啲年輕人予以同情,呢啲年輕人都好難避免法律責任,結果就係做咗政客、黑手嘅「政治爛頭卒」,被犧牲咗依然覺得「有價值」。

另一個問題,就係警方單單去執法、拘捕前線年輕人,並唔係咩治本嘅方法,要徹底解決黑暴問題,就應該從根本出發,將煽動黑暴嘅黑手揪出嚟繩之以法,咁先至可以遏止到黑暴繼續破壞香港;仲有幾個月就係立法會選舉,黑手、政客一定會利用一切機會煽動年輕人繼續抗爭,喺呢個情況下,到底社會、警方可以做啲咩呢?如果有法律處理煽動他人抗爭、犯法嘅人,警方就有需要放膽執法!

教師、家長要向青年人解釋

就如「一哥」鄧炳強所講,家長、教師以至校長,都應該向年輕人解釋,所有訴求都必須以合法手法去爭取,任何形式嘅暴力都應該予以譴責;囍雨認為,單靠警方執法,就算揪出幕手黑手都好,做法都未夠主動,要防止年輕人以身試法,年輕人嘅身邊人、家人同朋友,都應該擔當起勸導者嘅角色,喺各層面勸喻年輕人唔好以身試法,以免抱憾終生。

原圖:新華社

請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 
下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app



278
好正
184
支持
110
心心眼

評論

  • mm888hk@yahoo.com.hk
    mm888hk@yahoo.com.hk
    3年前
    0 回應 檢舉
    支持一哥!支持香港警察嚴正執法
    • +85296****26
      +85296****26
      3年前
      0 回應 檢舉
      :+1::+1::+1:
      • josie1216@gmail.com
        josie1216@gmail.com
        3年前
        0 回應 檢舉
        港人講地

        沒有更多評論

        沒有更多評論