「拉布」不停 市民受苦
「拉布」不停 市民受苦

盲反派喺立法會「拉布」嘅情況越嚟越嚴重,日前22名盲反派立法會議員仲聯署要求暫停同疫情無關嘅會議,否則會全力阻礙會議進行,說話講就講得好聽,但實際上咪又係為「拉布」搵藉口!今日立法會召開特別會議,審議政府約2158億港元的臨時撥款決議案,撥款內包括咗政府部門運作開支、防疫等各種項目,但盲反派就「出爾反爾」,表明支持立法會議員朱凱廸的中止待續議案,繼續諗住拖得就拖,險「拖死」臨時撥款,幸好撥款議案排除萬難,最終都獲得通過。廣男擔心,雖然今次議案順利過關,但係工務小組委員會、財委會同內務委員會嘅拉布一樣嚴重,情況絕對不容樂觀。
 
立法會各委員會拉布情況嚴峻
 
其實立法會工務小組委員會今朝都有召開會議,一開會盲反派就質疑,點解疫情之下仲要開會?其實原因好簡單,委員會受之前盲反派拉布影響,議程「大塞車」,有好多同民生有關嘅工程項目急需審批,當中包括港鐵沙中線追加撥款、發展區工程撥款、多個土木工程項目嘅研究撥款等,而且會議前仲有唔少盲反派表明要反對上述項目,恐怕想順利通過全部項目都幾難;另外,財委會同內務委員會嘅情況一樣膠著,大量議案積壓未能審議,當中內委會由去年十月中新會期開始後,到依家就連主席都仲未選到,運作完全停頓,真係相當誇張。
 
「拉布」隨時影響防疫、基層市民生計
 
其實盲反派到底知唔知道,喺立法會「拉布」後果有幾嚴重?單以臨時撥款嚟講,好在喺盲反派「拉布」之下,好彩都可以通過到,但如果議案受拖延或「拉死」,政府隨時停擺,換言之,醫療、社福開支,甚至連綜援「出糧」都會受到牽連,盲反派口講要抗疫,但係就繼續拉布,唔理醫護人員有無糧出,防疫工作會唔會受到影響?財經事務及庫務局局長劉怡翔今日就批評,如果撥款受阻,分分鐘連政府購買嘅防疫裝備都可能冇錢找數,而且大家唔好忘記,仲有一班依靠社會保障生活的老人和基層呢?如果福利金派發受阻,佢哋隨時開飯都成問題,盲反派想政府停擺,就不惜要市民一同「攬炒」?盲反派如果想表達不滿,就應該速戰速決速審議,用投票表決展示個人意願,而唔係用旁門左道嘅方法不斷拖延!
 
廣男想講,盲反派重點根本唔係關心疫情,推前返小小睇,之前盲反派已經對各種撥款、工程項目多多意見,就連臨時撥款都要將警方開支部分「獨立審議」,就連同警方有關嘅工程項目都要抽起,最終目的都係想阻警方得到撥款,係咪想警方資源唔夠,變相幫黑暴「助攻」?但係為咗反對警察而脅逼政府停擺,呢種行為根本就是用政治綁架民生,受害嘅正正就係全港市民!廣男想講,嚟緊九月又到立法會選舉,九月之後、未來四年,大家係咪仲想見到呢班政客繼續拉布、拖死香港?真係要認真諗清楚!
 
原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


 
下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app


31
嬲爆
4
超無奈
2
無意見

評論