梁家傑「大兜圈」 又係想奪權
梁家傑「大兜圈」 又係想奪權

如果大家有睇開盲反派元老、資深大律師李柱銘嘅文章,會發現佢有唔少文章,無論講咩議題、事件,最後都可以返去「雙普選」嘅問題,好似乜都關「普選」事咁;其他盲反派呢?其實由上年區議員會選舉之後,佢哋已經開始為今年9月嘅立法會選舉做「洗腦」工作,矢言要喺立法會選舉奪取「過半議席」。今日廣男睇公民黨主席梁家傑嘅文章,以為佢講「23條立法」,原來講到最後,又係講立法會選舉,即係「一切一切」,都好似要為選舉「服務」咁,即刻明晒!


制裁香港 奪主導權?


梁家傑呢篇以《急推23條立法只會玉石俱焚》為題嘅文章,廣男開頭睇,以為佢係講關於23條立法嘅問題,點知越睇就越唔對勁,因為佢筆鋒一轉,就講修例問題,稱「這段日子警隊卻繼續凌晨大搜捕、秋後算賬、濫告『非法集會』,市民看在眼裏,記在心裏,這筆賬將來還是要算的」,之後就講到《中英聯合聲明》及《基本法》,然後又講到要「利用外部勢力牽制特府」,稱公民黨將會整合制裁名單俾美國;講到最後原來係想講「今年9月立法會選舉要再下一城,目標是民主派要在立法會佔過半數議席,從保皇黨手上奪回立法會主導權,阻止惡法包括23條立法」。即係講咁多嘢,都係想講選舉?又係政治利益?


老實講,梁家傑講黑暴運動,如其他盲反派一樣唔提及暴徒「打砸搶燒」、殺人放火大家都預咗㗎喇,廣男想問下,如果官員、警務處處長要受「制裁」,咁暴徒點?自由出入美國?可以出事走去美國讀書?當一個政黨代表、資深大狀攻訐政府而無視暴徒暴力嘅時候,大家應該都明白佢有幾「捍衛法治」啦!


盲反派的「奪權計」


至於選舉問題,梁家傑口講,就聲稱要「阻止惡法」,但廣男就覺得,呢個其實係盲反派嘅奪權大計,區議會選舉係第一步,立法會選舉係第二步(如果佢哋議席過半,可以癱瘓議會、政府運作先真),之後特首選委選舉係第三步,左右特首選舉甚至「造王」就係最終一步。不過,大家要睇清楚盲反派「奪權」嘅後果。區議會選舉佢哋「得勝」,結果區議會變得面目全非、醜聞不斷;佢哋玩「攬炒」,令到好多香港人依家連飯碗都不保。喺未來選舉仲要支持佢哋「攬炒」、「奪權」?不了,香港人已經因為黑暴、疫情而處於「死亡邊緣」,仲信盲反派,真係想香港「歸西」咩?! 

 

圖片來源:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

20
嬲爆
1
超無奈
3
無意見

評論