拒絕內地客 攬炒香港人
拒絕內地客 攬炒香港人

呢排行街、出街,囍雨見到一個十幾年嚟都未見過嘅現象,就係街道上好多商舖拉閘「結業」,當中有唔少仲要係經營咗好多年嘅老字號,單單係行幾條街,囍雨已經充分感受到黑暴「攬炒」香港嘅威力;明明香港已經被黑暴搞到「遍體鱗傷」,但睇新聞,竟然仲有「黃店」好高調地聲稱「不招待中國人」,囍雨真心唔明白,呢啲商舖仲以為走「本土」路線,會喺黑暴「攬炒」風波中獨善其身?唔好天真啦!

 

內地客不想來香港!


有傳媒報道有位於中西區嘅店舖張貼告示稱「抗疫期間,為保障港人,殊不招待中国人」,呢種「抗拒」內地客嘅表現,秉承「黃色經濟圈」 既思想,令囍雨諗到幾個問題,店主表示喺呢段時間唔招待內地客,但係佢哋仲用唔用來自內地嘅東江水?用唔用來自內地嘅食材?從內地返港嘅香港人,佢哋係咪都唔招待?要同內地切割,就要連東江水都唔好用喎,咁店主係咪會截水先?其實要同內地切割,極難,除非店主撤出香港啦!

 

呢種「討好」本土派人士而「謝絕內地人」嘅想法,說穿了就係「黃色經濟圈」嘅一種體現。不過,囍雨想指出問題絕對唔係「我哋呢段持間唔招待內地人」或者「我哋專Serve本地客」咁簡單,而係就算你肯招待內地客,內地客根本都唔想嚟香港。囍雨呢排睇內地嘅社交媒體留言,有啲內地人講明有人想「攬炒」香港,由得香港人自己搞「黃色經濟圈」,有啲內地人表示除咗公幹絕對唔會嚟香港,或者未來十年都唔會嚟,免得俾人歧視。「暫時」唔招待內地客或者「專招待香港人」,講就好型,不過問題唔係你招待與否,而係人哋都唔想嚟!呢啲就係「莫道你在選擇人,人亦在選擇你」。


疫情過去 還有黑暴


有唔少香港人都有一種非常「良好」嘅意願,就係以為疫情過去,香港就自然會「康復」,但其實呢種想法大錯特錯,因為真正令香港經濟迅速下滑嘅原因或者根本原因,係因為黑暴肆虐咗香港大半年,令香港經濟極度疲弱;黑暴唔停,支持黑暴嘅政客傳媒唔收手,就算疫情聽日就過去都無用,所以香港喺2003年SARS後經濟迅速恢復嘅模式,唔可能再存在。有啲人公開「拒絕」內地客,絕對會令兩地矛盾更深,令其他香港人「死多兩錢重」。請呢班「本土主義者」,唔好替其他人「趕客」,麻煩晒!


原圖:rthk


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app

7
點算呀
20
嬲爆
5
好慘呀

評論