「和勇一家」 包庇暴力!
「和勇一家」 包庇暴力!

噚日民陣繼八月後再次舉辦大遊行,聲稱有數十萬名市民參與遊行,其召集人岑子杰表示「對遊行過程暢順和平感萬幸」;有遊行人士就表示「我覺得『和』『勇』同行,他們有他們做,我們有我們訴求。因為他們(政府)真的不理你的,如果很和平的行」。廣男想講,呢種「和理非」、勇武派各有各做嘅心態,即係「和理非」話俾人聽,「我哋就唔會衝架喇,但你去衝我會支持」,擺明就係包庇暴力,亦係香港到今日都唔能止暴制亂嘅根本原因!


和理非「支持」暴徒?


民陣岑子杰今早接受電台訪問,稱遊行過程「暢順和平」,對於刑事毁壞等行為,好似「睇唔到」咁,而對於有人喺法院放火,佢甚至稱「看不到示威人士有原因去破壞」,擺出一副「睇唔到」破壞行為嘅姿態;無論係政客、部分市民,呢種包庇暴力嘅態度,絕對令到暴徒更加有恃無恐。


廣男知道,對於部分反政府人士而言,佢哋一直「相信」因為有勇武派近月不斷將暴力升級,所以政府先會讓步撤回《逃犯條例》修訂,但大家要問下呢班所謂嘅「和理非」,佢哋支持勇武派,到底係支持到咩程度呢?噚日有暴徒打爛銀行、商舖,佢哋係咪支持?去法院放火,佢哋又係咪支持?如果佢哋都「支持」嘅話,大家又要問下佢哋,暴徒「私了」市民、襲擊警察甚至用磚頭擊斃老人家、淋汽油燒活人,佢哋係咪都要支持先?如果係嘅話,佢哋係支持暴徒殺人放火喎!


口講和平 實際借刀殺人


修例風波由六月發展到今日依然動亂不息,廣男之前已經講過,喺前線衝擊、打砸搶燒嘅係一小撮暴徒,而喺暴徒背後,係有一大班所謂「和理非」嘅人士或者政客支持佢哋,否則暴徒怯於民意,一早就已經收手!而噚日嘅遊行人士以至今早喺電台表達類似說法嘅市民,正正再次說明一樣嘢,就係「和理非」唔會同暴徒割席,甚至認為有暴徒「作亂」運動先可以持續落去。


繼續任由勇武派、暴徒打爛香港,香港只會陷入萬劫不復之地,「和理非」繼續支持暴徒,暴徒則繼續打砸搶燒,呢個惡性循環亦只會繼續落去。廣男坦白講,其實一班「和理非」,無論係市民定係政客,其實先係最虛偽嘅,自己唔衝,但鼓勵或默許人去衝,名符其實「精人出口」;而一班自認為有「光環」嘅暴徒,就因為部分人嘅「支持」甚至個別媒體嘅「英雄化」,就淪為政治爛頭卒。廣男相信,總有一日佢哋會因為被煽動上前線而後悔,可惜一切都難以挽回,包括佢哋對香港作出嘅傷害! 


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:

https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:

https://www.speakout.hk/app



24
嬲爆
3
超無奈
5
無意見

評論