做人不要太「段崇智」
做人不要太「段崇智」

起初中文大學校長段崇智因為唔肯支持學生,仲俾人叫做「段狗」,俾學生不斷圍攻侮辱鬧爆;之後一次對話,段崇智答應同涉違法學生「同行」,學生態度即刻180度轉變,仲尊稱佢做「段爸」、「段皇爺」。但好景不常,噚日中文大學又發生衝突,暴徒同警方由朝打到晚,段崇智唯有喺夜晚再同學生對話,但係一開聲就俾學生逼宮,一時要求佢叫警方「放人」,一時又幫佢設下「死線」,呢位「段爸」突然間就變咗「段人質」。廣男想問,其實到底件事點解會變成咁?係個別激進學生嘅問題,定係其實一切都係因為段崇智「縱暴」所造成嘅呢?


段崇智遭學生不斷脅逼


噚晚段崇智「出馬」同學生對話,同佢哋複述警方嘅要求,話各人只要唔再掟雜物落吐露港公路、鐵路,警方就唔會行向天橋,段崇智仲拍心口話會派保安守住橋頭,但係無論點講,學生根本都聽唔入耳,反問段崇智已經被捕嘅中大生點算,要求警方放人,又有人質問段崇智,「知唔知點解我依家要著住避彈衣?」,佢身後仲夾雜住大量粗口,段崇智即時一臉茫然,都唔知點應對,但係學生繼續糾纏、訴苦,話係警方挑釁在先,又話係警察唔收手,佢哋不停講類似嘅說話,仲提出咗兩個要求,第一就係要警方放咗中午被捕嘅中大生,第二要警方先撤退,又設咗「死線」要段崇智晚上9點前回覆,否則就再有「行動」。一時之間,「段人質」又再成為學生圍攻發洩嘅對象……


一切都是包庇學生、縱暴之過


大家可能都會有一個疑問,到底點解中大嘅情況會咁瘋狂?廣男就認為,一切都係段崇智種下嘅果,如果當初佢唔支持涉犯事學生,其他學生又點會再步步進逼?筆者亦曾預言,所謂一不離二、二不離三,逼宮事件肯定仲會陸續有嚟!就好似之前浸會大學校長錢大康咁,幫過學生會會長方仲賢出過一次頭,學生就食髓知味,包圍浸大教職員、打爛校長辦公室、要求再幫「其他」學生出頭。廣男想同各大校長講一句,「禍福無門,惟人自召」,一切後果都係自己攞嚟嘅,所有曾經向涉事學生「跪低」嘅校長、教職員,都已經開咗壞先例,如果下次唔肯答應學生嘅「訴求」,肯定會召來「禍患」,輕則被學生圍攻批評,重則俾學生大肆羞辱,其實只要一旦打開咗呢個潘朵拉盒子,就必然後患無窮!如果唔想咁樣,根本一開頭就要同涉違法學生說不,直斥佢哋嘅錯誤!


廣男想講,依家嘅教育界,尤其係大專學界都已經變咗激進示威者,甚至暴徒嘅罪惡溫床,當有學生涉嫌違法,好似段崇智呢啲校長就幫佢哋出頭、撐腰,咁到底校方知唔知學生做過啲咩?定係不問因由就一味「盲撐」?咁係咪要鼓勵學生繼續一錯再錯?如果有一日有學生被捕,呢啲曾經支持過佢哋嘅教師都要負上責任;又或者,有一日有人因為暴徒嘅「恐襲」而喪命,呢班「縱暴」教師一樣有「罪」!


原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

43
嬲爆
10
超無奈
3
無意見

評論

  • josie1216@gmail.com
    josie1216@gmail.com
    3年前
    0 回應 檢舉
    ^^

    沒有更多評論

    沒有更多評論

    你可能感興趣