黑暴勢力 危害選舉公平
黑暴勢力 危害選舉公平

今個月24日就係區議會選舉投票日,今屆最多人關心嘅選舉問題,就係能唔能夠確保到選舉公平。日前,廉政專員白韞六就表示,廉政公署至今已經收到77宗就本屆區議會選舉嘅投訴,當中76宗屬於可追查個案,主要包括28宗涉嫌使用武力逼迫威脅候選人、18宗發布候選人虛假陳述同17宗賄選,白韞六重申會一如既往維持選舉公平同廉潔。廣男就喺度諗,當某啲人成日強調要「自由、民主」嘅時候,如果果班人又一直破壞公平選舉,咁算唔算係反民主呢?


影響選舉公平的「賤招」


無獨有偶,噚日一個關心選舉公平嘅關注,就召開記者會並臚列咗不法之徒影響選舉公平嘅「12招」,包括襲擊候選人、恐嚇、起底、破壞人哋辦事處、圍堵、破壞宣傳品、恐嚇商戶唔好貼候選人宣傳海報甚至恐嚇街坊等「招數」。如果呢啲指控屬實,咁涉事人好可能已經觸犯咗《刑事罪行條例》以至《選舉(舞弊及非法行為)條例》等法例。


廣男作為一個鍾意交朋友嘅人,身邊都有啲朋友正係參選緊區議會;有個年輕嘅參選朋友,早排自己嘅辦事處受到暴徒嚴重破壞,果位朋友同義工眼見連辦事地方都被破壞到體無完膚,本身已經相當無奈,但礙於黑暴勢力強大,佢都廢事節外生枝,無強烈譴責暴徒;但一連串破壞,除咗令佢自己擔心出街站受到威脅、威嚇,佢自己啲義工都擔心安全問題,結果就係喺「驚驚地」嘅情況下減少街上宣傳啦。咁去少啲街站都無計喇,之後又發覺掛喺街啲橫額都俾人攞走掉咗去其他地方;廣男就好奇,喺咁嘅情形底下,仲有公平選舉可言咩?


絕不能讓黑勢力入侵社區


呢啲廣男身邊嘅個案,相信喺唔少選區都發生緊,甚至有個案比廣男朋友嚟得更嚴重;面對呢啲情況,候選人行出街有危險,辦事處有危險,甚至連掛喺街上嘅宣傳品都有「危險」,廣男真係唔知喺呢啲情況之下,仲有咩選舉公平可言。客觀效果睇嚟,啲不法之徒對區選候選人作出種種威嚇,就係要啲候選人、佢哋身邊嘅義工驚,甚至連支持佢哋啲居民都想嚇退;如果啲候選人退縮、支持佢哋嘅居民又怕會受到針對,咁就正中不法之徒下懷,呢場選舉就更不公平、不公義。所以廣男覺得,面對黑暴威脅選舉,社會各方人士都唔好驚,一定要挺身而出!


距離投票日仲有三個星期多啲,廣男真心希望唔同嘅執法部門可以努力維護公平選舉。至於市民大眾,尤其係選民,千祈唔好怕黑勢力,大家如果因為咁而驚咗唔出聲,或者驚咗而唔投票,咁就會令社會更不公平、不公義;可以想像得到,當激進勢力繼續盤踞喺社區,咁大家嘅家園以後就更加唔安寧。 


原圖:文匯報


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

14
嬲爆
4
超無奈
0
無意見

評論