段崇智「五大罪行」?
段崇智「五大罪行」?

師者,所以傳道、受業、解惑也。身為人師,除咗教授學生知識之外,一項好重要嘅工作,就係當學生行為出現問題,就要果敢地指出、糾正,但近日中大校長崇智就「反其道而行」,發公開信力挺涉嫌違法嘅中大學生,引起社會嘩然,好多人都批評段崇智立下壞榜樣。最近,四個警察協會嘅主席聯名致函段崇智,廣男綜合其重點,可以歸納為段崇智嘅五大不當,當中包括包庇學生、立下壞先例等等。其實,段崇智作為校長當然要支持學生,但如果學生行為出問題都仲要「支持」,咁係幫咗學生,定係害咗學生?

 

警察協會的嚴正指控

 

簡單而言,廣男覺得幾個警察協會主席對段崇智嘅批評,可以分為五大要點,第一係作為科學家未查證就公開質疑警方;第二,學生易被煽動,而段崇智似乎未有引導佢哋走上正途;第三,就係明知學生可能犯法而加以包庇、視若無睹;第四,要求喺「機制以外」處理學生對警方嘅投訴,做法人治非法治;第五,就係將政治衝突帶入校園,誓必將教育界推向萬劫不復之地。睇完呢幾項批評,廣男覺得幾個警察協會主席所講都唔係無道理。

 

呢幾項批評,其實都幾一矢中的,其他評論過嘅論點廣男可以唔講,但第五點廣男就一定要再講,因為段崇智為求自保,免受政治焚身,決定包庇學生、唔同學生講佢哋犯錯,已經好唔啱;而佢順住學生要求發公開信質疑警方、變相歸邊支持涉嫌犯事學生甚至支持「反政府」,一定令其他學校嘅學生有樣學樣。最壞結果,就係各間學校校長、領導層都相繼「表態」,變相大專學界都「質疑」警方、支持學生違法同埋「反政府」!

 

中大到港大 之後又如何?

 

廣男咁講唔係靠嚇,中大學生成功逼段崇智「逼宮」之後,港大有班學生已經「有樣學樣」,要港大校長譴責警方、「保護」港大生等等;如果你問廣男,源頭就係段崇智。事到如今,段崇智作為喺大專學界掀起歪風嘅「源頭」,廣男覺得佢應該企出嚟,將是非黑白講清楚,包括係咪支持學生參與違法行動,到底係支持警方執法,定堅持要同學生一齊「投訴」警方。當一個科學家以「情感」代替理性,果種「情感」唔係會帶嚟溫暖,而係會將「暴力情感」散播開去,將大專學界燒到變「頹垣敗瓦」! 


原圖:中文大學網頁


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

115
嬲爆
48
超無奈
32
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    中大網頁寫著,"校訓為「博文約禮」,知識深廣謂之博文,遵守禮儀謂之約禮。「博文約禮」為孔子之主要教育規訓,其言載於《論語》:「子曰:君子博學於文,約之以禮,亦可以弗畔矣夫。」本校教育方針為德智並重,故採「博文約禮」為校訓。"中大學生與段崇智完全違反了校訓。身為學者/大學校長,沒有尋求真理的心,如何教學生博文?中大被稱為暴大,校長不單止不要求學生"約禮",袖手旁觀,聽暴徒一面之詞,就決定用公帑保暴徒,更要繞過司法程序,向特首施政治壓力,段崇智應該引疚辭職。

    沒有更多評論

    沒有更多評論

    你可能感興趣