反中黎智英 破壞港法治
反中黎智英 破壞港法治

曾揚言「為美國而戰」嘅《生果報》老闆黎智英,近期不斷高調露面,喺香港就不斷同盲反派人士接觸、走上街頭,喺外國就高調見外國政要、接受外媒訪問;最近,佢又喺美國發表公開言論,稱香港「兩代人從未如此團結」,內地、內地人要「買掉香港的法治、自由、人權、新聞自由,所有制度價值」云云。囍雨想講,想「買掉」香港法治、自由嘅人,唔係咩內地、港府,而係近月不斷破壞、不斷衝擊法治嘅暴徒,當中包括一直煽風點火、煽動抗爭嘅《生果報》同黎智英!

 

英國留下法治 你們大肆破壞!

 

同之前嘅公開言論一樣,黎智英喺美國史丹佛大學胡佛研究所嘅晚宴上,都用相同「論調」指香港同美國一樣珍重自由價值,秉承佢之前話自己「為美國而戰」嘅宣傳手法;囍雨留意到,黎智英仲特登點出「港英政府沒有給予香港民主,但留下開放的制度,香港享有集會及言論自由,是自由社會」。港英政府,的確留低咗啲「資產」俾香港,囍雨覺得,當中有一樣好重要嘅嘢,叫法治,而法治喺近月卻因為黑暴行動受到嚴重挑戰!

 

當黎智英話內地、內地人要「買掉」香港法治、自由嘅時候,事實真係咁樣咩?講法治,近月示威者、暴徒由遊行,升級到掟磚、掟鐵枝,之後玩汽油彈「殺警」,近日仲連炸彈都出埋,周圍打砸搶燒,呢啲唔係破壞法治?係內地、港府要「奪走」法治,定係暴徒同煽動者破壞法治呀黎智英?再講自由,依家香港人連返工放工、返學放學、放假出街都受到黑暴行動影響,有唔少市民甚至被暴徒圍毆「私了」,又係邊個影響緊香港嘅自由呀?

 

當黎智英敢講法治、自由嘅時候,大家真係要問下黎智英,佢係支持破壞香港法治、自由嘅黑暴行動,定係反對、譴責黑暴行動先?今日又有傳媒報道,黎智英喺美國見幾個共和黨參議員,對方表明關注暴力,又留意到投擲汽油彈嘅情況,黎智英仲夠膽「講大話」,稱情況有所和緩,仲話要對方支持啲「暴徒」,咁佢哋就唔會咁易走向暴力。好明顯,黎智英係存心包庇、縱容黑暴行動,仲要向外國「虛報」情況!

 

黎智英家人為何不參與「動容」抗爭?

 

最離譜嘅地方係,就算依家有咁多後生仔被捕、起訴,黎智英仲要擺出一副好鼓勵抗爭嘅姿態,稱「香港年輕人為了抗爭,不惜犧牲性命,令不少人為之動容,亦是港人團結的原因」,如果出嚟抗爭咁令人「為之動容」,囍雨又想問下,黎智英會唔會帶埋家中年輕人,出嚟參與啲令人「動容」嘅抗爭、暴力行動呢?煽動他人總係容易,因為自己、自己家人唔駛付出代價,但咁就形同推人哋嘅子女「上戰場」、做炮灰,點解黎智英明知成為暴徒嘅年輕人會前程盡毁,仲要咁做?

 

囍雨認為,關鍵在於黎智英最想做嘅,唔係爭取咩普選,而可能係想推倒港府甚至國家嘅政權,大家可以話佢「為美國而戰」、要打「新冷戰」,亦可以由佢今次喺美國發言,稱內地人「只待一個觸發人民爆發的時機」看出偽端,簡單嚟講就係顛覆國家。其實,《生果報》、黎智英成日將反修例行動提升至「戰爭」、「冷戰」層面,不斷煽動年輕出嚟抗爭,講到底,就係想香港、中國亂;就算再多嘅年輕人犧牲,對黎智英而言,都可能只係少咗一隻棋,僅此而矣! 

 

原圖: RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

27
嬲爆
1
超無奈
0
無意見

評論