五大訴求係想推翻港府?
五大訴求係想推翻港府?

反政府政客、媒體以至人士,近來不斷喋喋不休要爭取所謂「五大訴求」,有分析指啲反政府人士係要搞「港獨」、雙普選同特赦暴徒;今日,廣男睇新聞,見到新加坡總理李顯龍,喺一個商業會議致詞時,就表示香港示威者嘅訴求其實係令港府蒙羞同倒台,又指香港係一個特區,唔係一個國家。廣男覺得李顯龍講得幾有道理,因為觀乎反政府行動嘅走勢,的確係有班人想奪權、搞「港獨」。

 

香港不是國家

 

根據傳媒報道,李顯龍評論香港示威,指出「此事沒簡單解決方法,他們要求普選,但香港不是一個國家,而是一個特別行政區」,而一班示威者嘅訴求,其實係想港府蒙羞、倒台;李顯龍又指新加坡非常關注香港局勢,認為香港出現麻煩、示威甚至騷亂,對香港嚟講都非常可惜。

 

廣男覺得李顯龍講得好啱,香港唔係國家,而係中國嘅一個特別行政區,就算要實行普選,最少都要依據《中英聯合聲明》同《基本法》行事,其中後者最重要,因為《基本法》就等同於香港嘅「小憲法」,列明香港要普選行政長官,都係先由有廣泛代表性嘅提名委員會提名特首候選人,而唔係反政府人士所要求無規範嘅普選,亦唔會係「公民提名」。

 

要港府倒台?

 

另一方面,李顯龍指示威者要港府倒台,其實亦分析得非常準確;喺反修例開初,一班示威者、反政府人士只係撤回《逃犯條例》修訂,之後隨住反政府浪潮越演越烈,示威者、反政府人士就提出五大訴求,唔少人表明要「光復香港,時代革命」,有啲講到明要爭取「港獨」,有啲甚至劍指中央政府。如果唔係想政府倒台,點解會有呢啲聲音,而且仲有一系列嘅暴徒行動配合呢?

 

黑暴行動發展到今日,稍為明事理嘅人都知道一連串行動針對港府,甚至係針對中央,如果再盲目支持一班示威者甚至暴徒,最可能嘅結果,就係香港人齊齊「攬抄」,社會變得越嚟越差;就算係一班被盲反派捧為「義士」嘅暴徒,最後好可能要承擔罪責。呢個局面,會令香港人得到啲咩,大家真係要深思! 


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

44
好正
17
支持
2
無意見

評論

你可能感興趣