港鐵覺今是而昨非
港鐵覺今是而昨非

好心,有時的確會做壞事。好似浸大校長錢大康咁,之前浸大學生會會長懷疑違法被捕,錢大康出嚟聲援佢,到第二次再有學生被捕而錢大康唔願意「聲援」,就俾班學生重重「狙擊」。相同道理,當然「放諸四海皆準」,港鐵之前安排「專列」載走滋事示威者、暴徒,到最近佢哋「撥亂反正」,唔再為暴徒「服務」,就成為咗暴徒嘅攻擊目標;港鐵主席歐陽伯權接受訪問,就話當初「暴徒列車」嘅安排「好肉酸」,依家同暴力割席反而成為被針對對象。不過,歐陽伯權就直言,港鐵唔會畏縮,並會繼續支持警隊維持治安。

 

開車送走食「霸王餐」的人?

 

歐陽伯權喺接受傳媒訪問嘅時候,作出一個幾有趣嘅比喻,就係港鐵之前喺暴力衝擊期間,安排列車接載施暴者,有關影像「好肉酸」,好似「有人在餐廳吃完東西不付錢還大肆破壞,仍找車送他回家」一樣。當港鐵之後改善安排,唔再安排「暴徒專列」,港鐵就成為暴徒破壞目標,歐陽伯權就指出,至今港鐵已經有90多個車站設施受損毀,估計財政損失高達數千萬元。囍雨就喺度諗,如果港鐵由一開始就無安排「暴徒列車」,等啲暴徒無預計港鐵一定會「幫佢哋」,可能今日港鐵就唔會發生咁多事。

 

講真,囍雨認為,無論係港鐵好、大學校長好甚至中學校長同教師都好,由始至終都唔應該對激進學生、示威者、暴徒作出任何支援及包庇,因為當你支援啲暴徒(或者講得中性啲,涉嫌違法或者破壞人士)一次,咁你第二次幫唔幫佢哋呢?如果第二次都幫,係咪以後都要幫呢?咁同成為暴徒嘅「同路人」,有咩分別?

 

更重要嘅係,本住「是其是,非其非」嘅原則,當一班暴徒肆意破壞、目無法紀,正確嚟講係一次都唔應該幫佢哋,因為出手支援佢哋,可能向社會釋出錯誤訊息,就係原來某機構、某校長等等都支援佢哋,可能班暴徒係「啱」喎!所以無論係港鐵或者其他機構、人士,應該由一開始就向暴徒說「不」!

 

全社會應與暴力割席

 

要避免被暴徒等「反咬一口」,囍雨覺得無論任何情況,大家都應該拒絕與暴力人士合作,要同暴力割席割得清清楚楚;甚至為咗香港能夠止暴制亂,應該一齊譴責暴徒、暴力,等暴徒知道,香港人唔同意佢哋做法,更唔會包庇同縱容佢哋! 

 

原圖:RTHK


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg

 

下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app

6
點算呀
4
無計啦
0
無意見

評論