李柱銘的法治:狠批警察 暴徒免責
李柱銘的法治:狠批警察 暴徒免責

廣男今日睇《生果報》報道,話資深大律師李柱銘同公民黨大律師吳靄儀近排攞咗個「法律界人權獎」,係由國際律師協會(IBA)頒發嘅「法律執業者人權領域傑出貢獻獎」,兩位仲好「謙虛」地聯合發表咗個「得獎感言」,話佢哋「只係代表所有喺艱難環境下,竭力維護法治嘅香港大律師接受獎項」(廣男就覺得佢哋其實讚緊自己多啲囉)。但當李、吳兩位講到自己好似好「維護法治」咁款嘅時候,廣男又想問下大家,咁耐以嚟有冇見過呢兩位「得獎者」譴責過暴力、又或者要求過嚴懲果啲違法暴徒呢?


事有湊巧,《生果報》今日除咗報道李柱銘、吳靄儀得獎之餘,仲登咗李柱銘一篇題為《法治不容大細超》嘅文章,但廣男睇嚟睇去就發覺佢呢篇「講法治」嘅文章,通篇除咗批評政府、譴責警方之外,又係完全冇提過一句暴徒暴力喎。例如李柱銘批評政府、警方就話「警察濫暴、奉旨犯法」、政府「對示威者窮追不捨,警察濫權就偏袒縱容」;但提到「示威者」,李柱銘就形容佢哋係「冒着生命危險走在抗爭前線的人士」、「付出了極沉重的代價」等等。咦!咁即係又只批評警方、唔譴責暴徒?!李柱銘所謂嘅「法治」會唔會太過「大細超」啊!


李柱銘「維護」緊咩法治?


所以當睇過李柱銘對「維護法治」嘅見解之後,大家真係要請教下佢,依家啲暴徒四處破壞、周街縱火;打爛港鐵設施、火燒地鐵出入口,又係咪破壞緊法治呢?點解李柱銘之流對呢啲違法行為又隻字不提呢?係咪仲要讚美、包庇?廣男就請大家留意,當一啲人對暴徒暴力視而不見,從來都唔譴責、唔割席嘅時候,呢班人所「維護」嘅又係咩法治?如果所謂「維護法治」就係好似李柱銘之流咁,一味譴責警方、政府,但又偏袒、縱容暴力,SORRY!廣男絕對唔同意!


看清香港亂象之禍根


尤其係大家唔好忘記,今時今日香港落得咁嘅混亂局面,真係多得李柱銘呢班盲反派政客唔少,因為自從爆發暴亂以嚟,呢班盲反派唔單止對只懂打爛香港嘅暴徒冇譴責過半句,更加堅持「與暴力同行」,仲不停喺幕後煽風點火,香港有今日亂象,呢班政客根本就係禍根。所以當聽到佢哋口中講出「法治」兩個字,廣男心中亦只有兩個字回應:無恥!


原圖:rthk

12
搞笑咩
56
嬲爆
9
唔係呀哇

評論