政客「舞劍」 意在政變?
政客「舞劍」 意在政變?

打從六、七月開始,廣男覺得整場反對《逃犯條例》修訂行動,根本已經變咗質,開頭就反修例,之後就要求撤回修例,一路發展落去,就衍生出要求特首林鄭月娥下台、再變成實行「雙普選」等訴求,盲反派既劍指政制,甚至有劍指中央嘅意味。今日廣男睇新聞,見到盲反派元老、資深大律師李柱銘撰文稱無普選先係「深層次問題」,廣男就喺度諗,搞咁多嘢,其實反修例只係幌子,達到更大政治目的,先係盲反派心中所想。


李柱銘「例牌」講政制


如果有留意到李柱銘以往嘅文章,都會大概知道李柱銘嘅套路,就係無論佢寫緊咩題目,佢好多時都可以將問題拉埋政制嚟講;佢今日寫文講反修例爭議,當然都拉埋政制嚟講啦;由此亦可見,所謂反修例,根本只係一個「理由」、「藉口」,盲反派最想做嘅,其實係撼動政制。


大家留意下近期盲反派政客近期嘅言行,就更加會印證到廣男嘅講法。例如《生果報》老闆黎智英就講明,想改變香港甚至中國嘅未來;「香港眾志」黃之鋒,直頭講到明要爭取「自決」權利,計及其他政客或者激進政客嘅說法,有啲直頭講到明要爭取嘅係「港獨」。所以如果大家仲認為盲反派係反緊修例,或者只係爭取緊「有機會」達到嘅訴求,咁就實在太天真喇!


事實上,盲反派嘅訴求係一個問題,佢哋嘅行動不斷升級又係另一個問題,初頭遊行,之後衝擊、掟磚;再發展到最近,瘋狂圍毆警察、平民,甚至掟汽油彈傷人都有。如果盲反派政客、激進示威者或者暴徒繼續抗爭,一個最有可能出現嘅情況,就係佢哋爭取唔到啲咩(自決、改變中國未來邊可能),但就將一個又一個年輕人推上戰場,甚至送入監牢。廣男覺得,李柱銘等政客如果真心想香港好,最應該做嘅唔係繼續喺度「叫價」,而係幫手叫啲示威者、暴徒收手。


年輕人機靈 識得「就地取材」?


值得留意嘅係,李柱銘同其他無同暴力割席嘅政客一樣,似乎都喺度默許緊暴力行為,例如喺佢今日篇文,就講到「當下抗爭的年輕人為了香港竭盡所能。他們的思路敏捷,沒有武器,便就地取材」,廣男唔知道佢所講嘅「就地取材」,係咪講緊掘磚頭、拆圍欄呢?廣男又想問下,「就地取材」又包唔包括彈珠同汽油彈呢?老實講,李柱銘自己都有兒子,應該明白子女安危、前途好重要,何必要係咁「暗讚」、「鼓勵」嘅年輕示威者呢?你個仔唔會去衝,其他人嘅子女,難道就應該去衝? 


原圖:文匯報
12
嬲爆
6
超無奈
1
無意見

評論