政客隱瞞事實 暴徒施暴相片「失踪」?
政客隱瞞事實 暴徒施暴相片「失踪」?

盲反派議員、政客訪美,永遠都有一條「方程式」,就係先表示要反映香港狀況,希望美國政要關注香港事務;然後去到美國呢?當然就係剩係講一啲有利於於盲反派、不利於政府嘅說話,甚至不惜顛倒是非,隱瞞事實,為嘅就係想美國介入、干預香港事務。最新嘅例子,就係公民黨立法會議員郭榮鏗、楊岳橋訪美,曾聲稱要提供「提供正確的事實基礎」嘅郭榮鏗,竟然同楊岳橋喺「亞洲協會座談」不斷展示示威者受傷相片;廣男剩係想問一句,佢哋有冇展示示威者掟磚、放火、襲警、打旅客、打內地記者嘅相?如果無,係咪玩以偏概全、一味老屈?!

 

只展示示威者受傷相片?

 

今日廣男睇郭榮鏗、楊岳橋Facebook,見佢哋喺「亞洲協會座談」展示咗一啲相片,佢哋稱包括「警察濫暴的情況,包括示威者受傷和永久失明的照片,警方在地鐵站內發射催淚彈,以及黑社會在元朗襲擊途人等」相片;睇到呢啲相,大家真係要問下兩位議員,點解無暴徒掟磚嘅相?點解無暴徒掟鐵枝嘅相?點解無暴徒放火嘅相?點解無暴徒掟汽油彈嘅相?點解無暴徒襲警嘅相?點解無暴徒圍毆旅客嘅相?點解又無暴徒禁錮辱打內地記者嘅相?

 

對暴徒暴力 視而不見

 

廣男未問完,以上嘅暴力行為,主要針對警察、記者或者內地旅客,香港平民、商舖都未計!之前喺九龍區大遊行,啲暴徒打老人家、女商人;7月21遊行,示威者連路過客貨車司機都毆打,仲要打爛人哋部搵食車;到8月5日,喺荃灣有暴徒又打老人家;喺機場,暴徒又連搭飛機返香港嘅香港人都打;其他暴力事件,包括襲擊的士司機、遊行期間刑事毁壞人哋商舖(上水)等等,呢啲暴力行為,郭榮鏗、楊岳橋係睇唔到?定扮睇唔到?廣男嘅感覺,就係呢兩位政客、「法律界人士」,似乎為咗政治利益,要將所有嘢屈晒落政府、警察度,而且甚有誤導美國政要、公民嘅嫌疑!

 

郭榮鏗、楊岳橋嘅美國之旅相信仲未結束,大家可以預計到,佢哋一定會繼續抹黑政府、警察;面對呢啲極度偏頗、顛倒是非嘅政客,大家要問佢哋,係咪到呢一刻,佢哋仲未肯同暴力割席,要全面企喺暴力派一邊?如果係嘅,對唔住,佢哋根本上就係暴力派、暴徒嘅一分子,而且係中堅分子! 

 

原圖:RTHK

34
嬲爆
3
超無奈
5
無意見

評論