年輕人被捕「無所謂」?
年輕人被捕「無所謂」?

6.12發生暴力流血衝突,超過30人被捕;講真,任何人見到本來唔係對立嘅示威者同警方起衝突,都應該感到心痛。偏偏,香港就係有好多鍾意「火上加油」嘅政客同評論員,不斷強調「不撤不散」、繼續「抗爭」等等,今日廣男睇《生果報》,就見到佢哋嘅評論員李怡寫文,意指G20前要作「抗爭」,仲稱有啲人喺6.12現場所見,啲年輕人對於被捕表現出「無所謂」嘅態度。廣男真係唔明白,咩叫做被捕都「無所謂」呢?李怡或者《生果報》,係咪又想營造「犯法無問題」、「俾人拉無所謂」嘅錯覺呢?用呢種方式默許違法行為,仲有道德底線嘅?


為何表揚不怕被捕不怕坐牢?


對於李怡文章嘅歪論,廣男就唔喺度逐樣講喇,依家先喺度原文照錄佢兩段文字,有關內文稱「但從6.12的行動來看,香港年輕人已到了無所畏懼的境界。他們不怕鎮壓,不怕流血,不怕坐牢,甚至不怕犧牲」、「有些人在6.12現場所見,年輕人對於被打傷、被捕,表現出『無所謂』的態度,仍然一往無前地、但同時也是有勇有謀有準備地抗爭。『時日曷喪,予及汝皆亡』,可以說是當今香港年輕抗爭者的悲壯心態。對他們來說,反送中這一役,可說是終極之戰」。廣男睇到呢兩段評論,第一個反應係,點解要凸顯年輕人唔怕坐監?俾人拉,會表現得「無所謂」嘅危險思想?


唔理李怡呢番說話,係真係「有些人現場所見」好,定係佢自己「吹」出嚟都好,佢講到啲後生仔受傷、被捕表現出「無所謂」嘅態度,係咩意思呢?係想講班年輕人為反修例,俾人拉都「無所謂」?定係都唔在乎自己前程,所以俾人拉都「無所謂」?另外,李怡肯定年輕人唔怕坐監?人哋啲仔女、子侄俾人拉,李怡就形容人哋俾人拉都「無所謂」,咁如果被捕嘅李怡嘅子侄,係咪又係俾人拉都「無所謂」呢?講真,呢啲說話唔會對社會氣氛有任何幫助,但就好可能會令到其他人誤以為俾人拉甚至坐監都「無咩大不了」;李怡先生,如果年輕人被捕,甚至被告「暴動罪」而罪成,可能要坐三、五年監兼前程盡毁,咩叫「無所謂」?!唔好玩啦!


不負責任的評論


李怡呢種將年輕人被捕及坐監講到輕描淡寫嘅做法,係極度不負責任,《生果報》作為媒體,李怡作為評論人、傳媒人,應該肩負起社會責任,話俾人聽何謂對、何謂錯,而唔係一味講抗爭,但唔講清楚俾人聽一旦違法會有咩後果!社會近期雞犬不寧,有人怪罪於政府工作做得唔好,但廣男就覺得,政客、個別媒體、評論員係咁有意無意散播叫人去「抗爭」的歪理,先係亂局無休止嘅最大元凶!


原圖:大公報
15
支持
10
好正
3
無意見

評論