違法達義「遍地開花」 戴耀廷厚顏讚自己?
違法達義「遍地開花」 戴耀廷厚顏讚自己?

經過6.9、6.12嘅暴力衝突,有盲反派人士認為佢地嘅「違法達義」抗爭再次「遍地開花」,甚至連聲稱「和理非」、有水抽就抽嘅民主黨立法會議員林卓廷,都話反政府陣營「贏緊5比0」;廣男今日睇新聞,見到「違法達義」始作俑者戴耀廷就算「人在獄中」,都不忘寫文抽水兼「讚自己」,話自從佢喺2013年提出「佔中」概念後,呢種意念已經「突破原先嘅框框」云云。廣男就覺得,而家香港畀啲政客搞到咁亂,大家都知道源起於戴耀廷成日「教人犯法」、無法無天,佢仲好意思喺度「抽水」,係咪想其他人「認同」佢,「知道」所有衰嘢都因佢而起呢?


人在獄中 不忘「抽水」?


由於搞違法「佔中」罪成,戴耀廷個人而家仲坐緊監,但佢似乎依然非常關心社會,尤其係「違法達義」嘅「實踐」情況,喺《生果報》寫文話自己提出「佔中」後,經過幾年「演變」,呢種意念已經突破框框,仲話「佔領」已經成為香港抗爭嘅主導思想;仲話如果唔識疏導,更短時間內會有更猛烈「抗爭運動」,之後就拉到「民主制度」嚟講,話帶來「制度嘅根本改變」,喺未來嘅嚴峻挑戰。


廣男就覺得,戴耀廷呢篇文,簡單而言有三大訊息。第一,佢想話俾人聽,呢種「違法達義」歪風,係因佢而起嘅,而家「佔領」思潮成為盲反派嘅主流思想,都係多得佢,所以大家唔好忘記佢;第二,就係想「警告」政府,如果唔順應抗爭者訴求,小心會有更大型嘅抗爭行動;第三,亦都係最重要一點,佢所謂要「帶來制度嘅根本改變」,簡單嚟講就係想「策反」、顛覆香港甚至中央政府!


借機挑火頭


如果單單睇要「帶來制度嘅根本改變」,看似平平無奇,但只要綜合埋戴耀廷以往講過同寫過嘅嘢,大家就會明佢想講咩。之前戴耀廷去台灣出席所謂嘅「五獨」論壇,提到如果中國出狀況,香港到時就有唔同選項,包括考慮成為「獨立國家」,當時佢咁講已經俾人鬧到飛起;之後戴耀廷開始喺《生果報》係咁寫文,探討「港獨」可能性,唔少大意都係話等中國「出狀況」,香港就「有機會」喇。所以,當戴耀廷有意無意地話會有更大型抗爭、制度會根本改變嘅時候,廣男會解讀為,佢係想香港「亂上加亂」!


老實講,當一個煽動他人犯法嘅人,到而家仲好似想出嚟「領功」咁款,大家話盲反派班政客,到底係咩心態;係真心為香港好,定係想令香港更亂? 


原圖:大公報
5
支持
3
好正
2
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    學術水平高的教職員,都不可能浪費如此大量時間搞政治。戴耀廷累了多少大學生入獄?港大仍不炒他,要讓他累多少學生?

    沒有更多評論

    沒有更多評論