唔回覆 就開拖?
唔回覆 就開拖?

特首林鄭月娥噚日開記者會,就《逃犯條例》修訂工作做得唔好而道歉,但盲反派以至激進派似乎都「唔收貨」,話如果林鄭月娥喺聽日下午五點前仍「堅拒答允四大訴求」,佢哋就揚言會採取進一步行動,包括圍堵立法會同政府總部,並發動罷工、罷課同罷市,做法仿如最後通牒。換句話說,繼6.12、6.16暴力衝突後,聽日或者後日隨時又發生另一場包圍、衝擊甚至流血衝突,囍雨真係想講句,停一停好嗎?


警民兩敗俱傷?


今日《生果報》有篇題為〈連登仔︰明午唔覆就開拖〉嘅報道,指「積極動員網民行動的連登討論區」話聽日下午政府再唔答允訴求,佢哋就會採取「進一步行動」,而「青年新政」等八個群組又發表聯合聲明,大意都係話政府聽日下五點前無回應「撤回草案」、「收回暴動定性」等四大訴求,佢哋就會喺星期五「行動」。換句話說,盲反派、激進派以至個別人士,有可能喺聽日下午或者後日就有「行動」,隨時又起衝突。


對於有人又發起集會以至包圍行動,囍雨真係要請呢啲人三思而後行,民陣喺6月9日搞遊行,當日叫人「預演」包圍立法會,即晚就出事,出現衝擊、襲警等行動;之後6月12日再集會,暴力衝突就全面升級,警察受襲受傷,示威者都有受傷同被捕。依家佢哋又想將行動升級,係咪又想搭個台出嚟等啲年輕人去衝,然後同警察兩敗俱傷呢?


政府已作回應


當盲反派以至其他激進派分子不斷要求林鄭月娥或者政府回應所謂「四大訴求」甚至「五大訴求」嘅時候,囍雨要喺度提提大家,第一林鄭月娥已就修例引發嘅問題道歉,第二係政府已經暫緩修例,基本上都唔可能立法,第三就係警隊「一哥」盧偉聰已經講明一小部分人以暴力衝擊警方防線先涉及「暴動」,政府可以話係已經實際回應咗盲反派以至激進派;步步進逼政府,除咗可以繼續「谷」人上街之外,囍雨真係諗唔到有咩好處。


老實講,當盲反派得勢不饒人,不斷進逼、不斷要求政府呢樣、果樣嘅時候,實在令人懷疑,無論政府點樣回應,佢哋基本上都係要一反到底;但囍雨必須指出,凡事太盡,緣分誓必早盡,再推年輕人上街、抗爭,對社會無任何好處! 


原圖: 網上截圖及RTHK





16
嬲爆
1
超無奈
2
無意見

評論