社區主任變「區議員」 民主黨又呃人?
社區主任變「區議員」 民主黨又呃人?

近年民主黨醜聞不絕,成員要犯法嘅有犯法,要呃人嘅有呃人。今日廣男睇新聞,又睇到一單民主黨「呃人事件簿」,事緣盲反派近期將反對《逃犯條例》修訂嘅宣傳品「貼通街」,其中民主黨社區主任梁翊婷就拍住黨主席胡志偉出橫額,但佢嘅Title就由社區主任升Level變咗區議員,畀人質疑佢假冒議員,甚至有法律界人士指出佢涉嫌蓄意假冒公職人員。講真,呃人已經衰架喇,而家仲可能涉嫌違法,民主黨今次又會唔會行出嚟交代清楚同公開道歉呢?

 

冒充公職人員屬違法

 

近日,有觀塘區街坊發現梁翊婷同黨主席胡志偉「孖頭」出橫額,內容係關於「要求撤回修訂引渡條例」嘅,但成條橫額最「吸睛」嘅地方,係在於條橫額寫住梁翊婷「區議員」,即係選舉都未到,梁翊婷就由社區主任「自動升格」為「區議員」,大有冒充、誤導嘅成分,條橫額一直掛喺街,直至有傳媒去梁翊婷嘅辦事處查詢,條橫額就「悄悄地」消失,而梁翊婷或者有關嘅民主黨辦事處職員就聲稱係「印刷出錯」,大家信唔信民主黨?反正廣男就唔相信喇!

 

社區主任變「區議員」,第一個最嚴重嘅問題,肯定就係咁就可能犯法,因為根據香港法例,冒充公職人員係犯法㗎,如果被定罪,分分鐘監都有得坐,民主黨一句「印刷出錯」就了事,會唔會兒戲咗啲呢?廣男讀書、做嘢時都處理過一啲印出街嘅宣傳品,自己人打錯字、用錯字甚至「有心錯」都見過,但就從未聽過「印刷錯」,就等於你將印有「民主黨專呃人」嘅宣傳品設計檔案交畀人去印,個宣傳品出到嚟好難印錯咗變成「民主黨專幫人」囉。

 

民主黨屢呃人 無道德

 

除咗法律問題,同樣重要嘅當然係道德問題啦,梁翊婷明明只係社區主任,如果印出街嘅宣傳品話畀人聽自己係區議員,係咪想欺騙、誤導居民先?選舉都未到,社區主任「自動當選」做咗區議員咁得意呀?唔好玩啦!

 

老實講,民主黨近年堅係劣績斑斑,最資深立法會議員涂謹申就喺立法會扮「委員會主席」,成員林子健就開記招、報警扮畀內地人員擄走,另一立法會議員許智峯就明明犯法都扮到「伸張正義」咁款。睇嚟「人格卑劣,毫無政治道德」呢句說話,唔單止適用於佢哋嘅立法會議員林卓廷,直頭適用於成個民主黨呀! 


原圖:大公報
23
支持
13
好正
9
無意見

評論