佔中不會令家庭破裂?
佔中不會令家庭破裂?

藝人談論政治,往往好容易引嚟批評,尤其係當藝人講一啲唔係盲反派人士或者媒體想聽嘅說話,就更加「麻煩」!近期,網上出現一則疑似係藝人曹永廉嘅網上留言,話「被佔中影響嘅市民,到現在可能家庭破裂,一無所有,呢個判決公平嗎?法治已死」,之後又有留言講黃之鋒「希望佢快啲香」,事情當然引發盲反派人士「還擊」啦,其中自稱為「深藍絲」嘅《生果報》評論員馮睎乾,仲特登寫文回應疑似係曹永廉嘅留言,不過廣男睇完馮睎乾篇文,腦海中只有一個字,就係「屈」!


馮睎乾玩扣帽子


馮睎乾呢篇題為〈Forever Cheap〉嘅文章,就質疑曹永廉,話自己「作為深藍絲的我反而更想知道:哪個市民因佔中而『家庭破裂,一無所有』?是否傳說中那個趕不及去律敦治醫院產房,結果女兒一出世就『大量腦細胞死亡』的孕婦呢?現實世界也許沒有『曹永廉』口中的市民,正如律敦治醫院根本沒有產房」;廣男首先想講,馮睎乾講一個佢認為係唔存在嘅Case,就講到感覺好似係曹永廉講呢個Case出嚟咁,公正咩?同屈有咩分別?(果個人係咪曹永廉都尚未證實,當住係先!)


另一個問題,就係曹永廉嘅講法,係話「被佔中影響嘅市民,到現在可能家庭破裂,一無所有」,馮睎乾有無留意「可能」兩個字?「可能」嘅意思既係可能有,亦係可能無,曹永廉無講過一定有,咁馮睎乾批評佢咩?批評曹永廉提出「可能性」呀?馮睎乾應該明白「可能」兩個字點解呀?


佔中沒有令家庭破裂?


馮睎乾咁想知道佔中有冇令到家庭破裂,或者有冇「到現在可能家庭破裂,一無所有」,廣男都唔知道,不過廣男上網睇番佔中啲新聞,見到有非牟利機構喺佔中時收到唔少求助個案,包括有一個四口對佔中各持唔同睇法,導致關係惡劣;又有其他非牟利機構喺佔中期間收到過百宗求助個案,求助電話中,有近三成指家庭成員因唔同政治立場出現衝突,最嚴重一單係家人爭執,繼而動手。


唔講家庭破裂,講下市民個飯碗,佔中期間電車業生計大受影響,有電車司機收入銳減,甚至要被迫放無薪假,慨嘆自己兩個仔仲讀緊書,靠佢份人工交書簿費,收入少咗,令屋企都無咗溫暖。如果馮晞乾要確切地問佔中有冇影響到人「家庭破裂」或者到「現在家庭破裂」,廣男唔敢講,但曹永廉講嘅可能性,唔係無呀?


老實講,藝人講政治,被《生果報》針對好平常,不過人哋話佔中而家可能令家庭破裂,有講錯咩?唔通大家相信佔中會令家庭和睦,社會大團結,從此不再撕裂?(笑)


原圖:Takungpao

49
嬲爆
2
超無奈
7
無意見

評論