蔡子強歌頌罪犯 意欲何為?
蔡子強歌頌罪犯 意欲何為?

佔中九犯被定罪,當中戴耀廷等人已經坐監,但盲反派嘅「造神」運動,到而家都未停止。中大高級講師蔡子強日前就喺報章撰文,點名讚揚坐緊監嘅黃浩銘、陳健民等人,更稱黃浩銘表現出高貴嘅一面,係非常優秀嘅年輕人。囍雨真係想問下蔡子強,佢既然講到罪犯咁高貴,點解佢自己又唔高貴一下,自己去衝去犯法呢?佢係咪同其他盲反派一樣,喺度玩「叫人衝,自己鬆」?


蔡子強呢篇題為〈化作春泥更護花〉嘅文章,開頭就引用晚清詩人龔自珍的名句「落紅不是無情物,化作春泥更護花」,將佔中九犯形容為「化作春泥」,犧牲自己坐監,仲會啟發到更多人參與社運,仲話受到黃浩銘所感動,稱黃浩銘「表現出高貴的一面,他實在是一個非常優秀的年輕人」云云。講到底,就係想將被判囚的佔中犯「英雄化」,當罪犯係「護花使者」,宣揚犯法坐監係無私嘅表現,甚有鼓勵其他人仿傚之嫌。


「叫人衝,自己鬆」


有趣嘅地方係,寫文歌頌佔中犯嘅蔡子強,自己喺文章度承認,在4月28日《逃犯條例》修例遊行當日,原來係喺附近遊行地點附近嘅天橋觀察,目送遊行隊尾。老實講,囍雨覺得蔡子強真係好醒,遊行示威隨時「爆大鑊」,佢就識得「避險」,等其他人去遊行、示威,自己就「居高臨下」,睇下會唔會有「戰事」發生;其實蔡子強呢種做法,喺盲反派入面好普遍,例如公民黨立法會議員楊岳橋,佢自己身為大律師亦從來唔會自己去衝擊,只會鼓勵啲社會人士,到人哋真係有事,要留案底甚至坐監,佢仲可以抽水話「案底令人生更精彩」。所以喺盲反派陣營,「死」嘅多數都係啲去衝、去闖嘅後生仔,啲「老江湖」政客,永遠都Play safe,有事都唔會上身。


囍雨前排喺網上面,見到一個被「定位」 為本土派KOL嘅人,有篇文詳述點解遊行冇年輕人,當中一句「你叫我出來衝?衝完好等你們有點緩衝,買時間,用我們的未來,自由,生命,前途做人盾,等你們可以離開香港?你遊行你的事,不要搞我」實在非常正斗,盲反派推年輕人做「爛頭卒」呢套玩咗咁多年,如果班後生仔仲信佢哋,隨時「誤墮法網」都唔知咩事;如果諸如蔡子強、楊岳橋等人士覺得自己言行一致,無「叫人衝,自己鬆」,囍雨建議佢哋下次可以「一馬當先」,等人哋唔好覺得佢哋剩係識「指點江山」。


原圖: RTHK

6
嬲爆
4
超無奈
2
無意見

評論