盲反派又玩「關鍵缺席」
盲反派又玩「關鍵缺席」

之前公民黨立法會議員楊岳橋提出有關單程證嘅議案,但到立法會討論議案嘅時候,佢自己就匿埋喺辦公室「睇電視」,搞到議案「自動流產」,佢就算向公眾道歉,結果都係畀人鬧爆,話佢所謂「關鍵一席」,原來只係「關鍵缺席」;事隔一輪,就輪到會計界議員梁繼昌「甩轆」,自己提出草案竟然自己唔喺度搞到議案「流產」。盲反派平時成日反對呢樣、果樣,到自己提出草案或者議案嘅時候又唔喺度,究竟佢哋係咪議事架?


提出草案 但玩失蹤

 

根據傳媒報道,立法會原本噚日審議由梁繼昌提出嘅《2018年專業會計師(修訂)條例草案》,但梁繼昌就玩失蹤,令到草案唔能夠處理,梁繼昌初時就「死撐」話自己喺會議廳,不過根據立法會嘅錄影片段,佢當時的確係唔喺位(另有報道指佢話自己拉緊票);之後梁繼昌又改口話自己缺席係「臨時策略」,原因係佢「唔夠票」,需要更多時間游說各黨議員支持,仲話實在係「情非得已」,叫大家原諒佢喎。講咁多嘢,廣男剩係想問一句,開會係咪一個議員嘅基本責任先?又或者,自己提出咗草案,係咪至少自己都要在場呢?

 

老實講,夠唔夠票、其他黨派支唔支持都好,就自己提出嘅議案、草案出席番會議,呢啲基本上係必要嘅責任,梁繼昌做咗咁耐立法會議員,「拉票」要拉到連人都唔知去咗邊,會唔會過分咗啲呢?之前楊岳橋嚟一次「關鍵缺席」,而家梁繼昌又嚟多次,即係提出議案、草案前,就宣揚自己會做咩、點做,到開會果時就人都唔見埋,廣男實在懷疑,盲反派班議員喺議會除咗搞反對、抗爭之外,基本上係乜都唔識做!

 

你還相信他們?

 

有啲人講笑話,盲反派就算點「甩轆」,到下次選舉嘅時候,繼續會話自己嘅議席有幾「關鍵」,甚至話香港嘅情況有幾「危急」,呼籲支持者一定要票投佢哋,而支持者亦會「含淚」投票保住佢哋議席;但佢哋往後會繼續「甩轆」,如是者不斷循環!廣男就喺度諗,當盲反派嘅「關鍵缺席」行為變得「恆常化」,連議員基本責任都做唔到嘅時候,盲反派支持者真係要諗下,下次仲含唔含淚投票畀佢哋喇。


圖片來源: RTHK

7
超無奈
8
嬲爆
5
無意見

評論