多謝李柱銘「通敵」
多謝李柱銘「通敵」

 

盲反派為咗反對《逃犯條例》修訂,可謂係無所不用其極,遊行、寫文甚至飛埋去美國搵「外國勢力」投訴;繼前政務司司長陳方安生、立法會議員郭榮鏗以及莫乃光去完一轉「唱衰香港」嘅美國之旅後,今日又有報道指民主黨創黨主席李柱銘等人將會喺今個月內訪美,要「着力由對美國行政機關具相當影響力的國會層面入手,冀藉此讓美國政商界了解修例的殺傷力,從而發聲施壓並迫使港府撤回草案」。香港特區政府要修例,李柱銘等人去搵外國施壓,呢啲算唔算係「通敵」呢?

 

盲反派「引清兵入關」?

 

中美之間嘅貿易戰陰晴不定,正常人都知道美國想壓制正在崛起、甚至有望超越美國嘅中國,而香港作為國家重要嘅一部分,美國借香港嚟搞中央真係一啲都唔出奇;偏偏盲反派就要當自己國家係「仇人」,反而屢屢到美國唱衰香港、內地,企喺美國一邊。今日囍雨睇到李柱銘等人有意繼陳方安生等人後再度訪美,腦海入面諗到嘅一句說話,就係「引清兵入關」!

 

盲反派人士或者認為,如果美國以更新美港政策法為由向香港特區政府施壓,咁樣就有望令港府擱置《逃犯條例》修訂,囍雨覺得咁荒謬,因為特區政府要做嘢,如果盲反派搵美國干預,特區政府就更加要企硬;其次就係修例本身就係為咗公義,無理由因為盲反派反對甚至搵外國施壓就擱置;第三,亦都係最重要嘅,就係盲反派有意無意攞美港政策法出嚟講,佢哋心底入面係咪好想美國抵制香港呢?

 

中央不能干預香港 但美國可以?

 

呢件事反映出,盲反派做事確實好矛盾,當對香港有直接管轄權嘅中央發聲嘅時候,盲反派就大大聲話喺「一國兩制」之下中央唔應該「出聲」或者干預,但喺另一邊廂呢,「外國勢力」諸如英、美就可以對香港事務指手劃腳架喎,呢個究竟係咩道理?即係自己國家嘅中央政府就唔應該發聲或者發出指示,但盲反派就好歡迎外國干預香港事務?香港多得有李柱銘呢班盲反派,佢哋總會喺關鍵時候,打開「外國勢力」干預香港嘅「大門」。

 

圖片來源: 文匯報

8
嬲爆
3
超無奈
1
無意見

評論