【鐵筆錚錚】盲反派想搞「二次衝擊」?
【鐵筆錚錚】盲反派想搞「二次衝擊」?

因應香港少女喺台灣被謀殺而疑兇逃回香港一案,特區政府建議修訂《逃犯條例》,處理較嚴重罪行嘅疑犯喺內地以至台灣潛逃回港、逍遙法外嘅行為,盲反派就全力反對修訂,一時搬出「政治犯」,一時搬出「經濟犯」,甚至為咗反對修例連法庭都要「踩幾腳」;佢哋噚日搞咗個遊行聲稱要反對修例,其中「民陣」召集人岑子杰同立法會議員毛孟靜仲聲言如果政府「硬推」修例,佢哋就會發動或者呼籲港人包圍立法會。言下之意,佢哋係咪又要搞一場類似衝擊立法會或者違法佔領嘅犯法行為,意圖迫使政府「屈服」呢?


出言恐嚇政府?


對於政府建議修訂《逃犯條例》,盲反派基於佢哋「逢中必反」嘅DNA,反對修例基本上就梗架喇,但為咗反對政府而出言恫嚇,甚至話要包圍、圍堵立法會,好明顯就過分咗。例如「民陣」召集人岑子杰,就講到明如果政府「硬推」修例,佢哋就會發動群眾包圍立法會;「香港眾志」就話如果政府唔讓步,佢哋「將再動員抗爭」;身為立法會議員嘅「盲反派會議」召集人毛孟靜,亦都話自己會「考慮」呼籲港人圍堵立法會。換句話說,如果政府要修例,佢哋就不惜包圍、抗爭,可以話係「有咁大,玩咁大」。


想搞「二次佔領」


囍雨就覺得,呢種揚言要包圍、抗爭嘅說法,好似當年一班盲反派嘅年輕人為反對發展新界東北,一班人走去衝擊立法會咁,搞到立法會玻璃門等都撞爛埋,最後13名被告被定罪同坐監,盡失前程。有新界東北十三人嘅「前車」在前,大家對於盲反派呢番「呼籲」,實在不得不防。


講番《逃犯條例》修訂,盲反派為咗反對修例,近期基本上係咩論述都出晒,但囍雨想指出一點,就係佢哋似乎都無正面回應過一個問題,就係諸如「香港人喺台灣懷疑殺人」嘅事件再發生,又或者喺內地發生,香港呢邊係咪要眼白白睇住疑兇逍遙法外呢?原來盲反派口中嘅公義,只係考慮政治問題,而漠視其他罪案!


原圖:《圈傳媒》

2
驚訝
6
嬲爆
4
唔係呀哇

評論