李怡顧左右而言他
李怡顧左右而言他
《生果報》評論員李怡以〈報應〉為題譏諷全國人大代表王敏剛逝世,遣詞用句可以話係無比惡毒,引來社會人士批評;當大家「心存幻想」以為李怡會為自己涼薄言論道歉嘅時候,李怡竟然貫徹自己以至《生果報》嘅無賴風格,完全唔回應佢嘅「報應」論,反而玩「語言偽術」話自己喺汶川大地震無講過「天譴是上天譴責災民」。到底李怡係心虛,定係連自己講過嘅惡毒言論都當「冇件事」,喺度玩迴避呢?
講天譴又唔認天譴?
對於李怡稱自己之前嘅文章「無一句說天譴是上天譴責災民」,囍雨覺得佢似乎係刻意避開自己備受批評嘅「天譴論」。其實,當時佢原文寫「對於地震,我們既要有科學的,也要有非科學的觀察角度」、「地震就是老天爺的警告。這種非科學的『天譴』,常發生在帝王得意忘形之時」以及「這種非科學的論述,不能不說是對於約制帝王的權力,發生過一點效用」等等,佢當然無直接講上天譴責災民,但佢咁講法,有冇上天譴責災民,或者上天讉責中國嘅意思,我諗大家都應該清楚明白,李怡可以繼續「兜」,但起碼囍雨呢啲平常人係睇到「天譴」中國同中國災民嘅意思!
對「報應論」避而不談
更重要嘅問題,就係成件事因為李怡以「報應」論形容全國人大代表王敏剛逝世,呢一點亦係其他社會人士對李怡嘅主要指控,點解李怡完全唔就自己嘅「報應」論作出回應呢?係咪佢「抽死人水」,自知理虧,所以就咬文嚼字,剩係話自己無講過「天譴是上天譴責災民」?老實講,如果係一個負責任嘅評論員,李怡又自知言論過火嘅話,就應該向死者或者死者家屬道歉,而家當冇咗件事再講番自己喺2008年無講過「天譴是上天譴責災民」,實在係有啲文不對題。
事實上,李怡除咗「報應」論同「天譴」論之外,亦曾經撰文話由中國旅客喺泰國遇上海難身亡係「自作孽」,李怡會唔會又話自己唔係話啲「旅客自作孽」呢?有時評論員講完一啲說話,會唔會令到讀者接收到某種訊息,可以話係非常清楚明白,踐踏死難者或者病逝嘅人,非常過分,如果踐踏完其他人而唔認數,就更加過分!
原圖:RTHK
8
嬲爆
11
唔係呀哇
2
驚訝

評論