許智峯畀人打 定係佢打人?
許智峯畀人打 定係佢打人?

前排有一套幾受市民歡迎嘅電視劇,主角有句金句叫「誰大誰惡誰正確」,囍雨覺得幾反映到而家社會實況,香港好似變到邊個啱、邊個有道理已經唔重要,最緊要係講嘢夠大聲、夠惡;將呢句話套番落議會,用嚟形容盲反派就最貼切喇,好似強搶女政府人員手機嘅民主黨立法會議員許智峯咁,明明係自己喺議會滋事,畀保安枱走果時就話保安扭傷佢隻手,但另一邊廂其實係有保安疑似被佢「批踭」打傷。到底係許智峯,定係佢打人,警方真係要認真徹查。


事綠於許智峯鬧事


噚日立法會《國歌條例草案》委員會開會,許智峯等人因為唔滿意議員要喺周五前提交原則性嘅書面提問,所以許智峯就多次叫囂,委員會主席屢次勸告許智峯不果,所以就要求佢離開會議室;作為民主黨當中嘅激進派甚至暴力派,許智峯就梗係賴死唔走啦,當保安枱佢走嘅時候,佢就玩「軟皮蛇」,之後保安枱佢隻手,佢仲即刻發難,最後都係要被抬離場。許智峯話自己受襲,而立法會方面亦就保安受傷報警,大家信邊個?


老實講,呢件事誰是誰非,要警方查過先知,但事情起源,好明顯就係因為許智峯喺度搞事又賴死唔走,所以引發衝突。今次保安受傷案或者許智峯所謂被保安「屈手」案,連同許智峯之前喺立法會強搶女政府人員手機一案,許智峯可以話係已經有兩單案喺身,點解民主黨好似乜表示都無咁嘅?係咪因為要保住自己嘅港島區唯一立法會議員,所以選擇沉默?


民主黨包庇許智峯


之前許智峯強搶女政府人員手機呢單嘢,明明民主黨同許智峯都已經公開道歉,民主黨又講過佢嘅紀律委員會短期內會展開調查,結果就因為單案仲查緊所以「不了了之」;嗱,而家許智峯又喺立法會生事,大家要問下民主黨係咪又扮睇唔到先?許智峯今次有冇打人,或者要警方查過先知,但佢喺議會鬧事在先,基本上就無庸置疑,如果民主黨又扮睇唔到,咁好明顯就係縱容許智峯!如果你問囍雨,囍雨就覺得民主黨唔係咁「公平」喇,同樣涉及犯事,林子健一出事即刻畀民主黨丟棄,但許智峯涉嫌犯事呢,民主黨就因為佢係「雙料議員」所以當睇唔到,囍雨只能同林子健講句,咁鬼你唔係「尊貴」嘅立法會議員咩?你睇下林卓廷潛咗幾耐水就知啦! 


原圖:RTHK

12
嬲爆
5
唔係呀哇
0
無意見

評論