消費死人必有報應
消費死人必有報應

港區全國人大代表王敏剛離世,享年70歲,對於一個一生心繫國家嘅人離世,正常人都會深表婉惜;個別網民因為死者嘅政治立場或者身份而覺得人哋「抵死」,本來已經非常涼薄,但更涼薄嘅係,有所謂嘅時事評論員要利用呢啲網民說話「再消費」王敏剛,仲話人哋死而世人唔婉惜係「報應」,完全係喺死者、死者親屬傷口上灑鹽。講緊邊個咁陰毒、涼薄?咪就係《生果報》評論員、向來極度「反中」嘅李怡囉!


別拿死人開玩笑!


李怡反建制、反政府甚至反中央,基本上都唔係新聞,如果係佢批評港府、中央,大家都見怪不怪;但佢今日以〈報應〉為題撰文「消費」已故全國人大代表王敏剛,好明顯就Over咗,例如佢借網民把口,不斷用「吻肛」形容王敏剛甚至其他建制派人士,以言語侮辱一個已經去世嘅人,連基本嘅道德都欠缺!廣男唔覺得呢啲「玩笑」好笑,反而覺得諸如李怡嘅所謂評論員,已經「技窮」到只可以消費死者,仲要無恥到係攞死人名字嚟開玩笑。呢啲咁嘅品德,真係連「人」都稱不上。


至於李怡所謂「當他同所有人一樣走完一生,帶給世人的也不會是惋惜,而是『有請小鳳姐!』這才是對一個人的生存價值否定的真正報應。」嘅說法,廣男覺得好值得商榷。首先,所謂世人不會惋惜,好似係講緊向來支持盲反派果班網民炸喎,照李怡講法,係咪有親建制派人士離世、盲反派支持者「請小鳳姐」都係「報應」呢?掉番轉咁講,如果有盲反派人士離世,建制派支持講者兩句,咁呢啲又係該盲反派人士嘅「報應」嗎?幾時一個人有冇報應,完全係基於人家嘅政治立場咁狹隘架?


李怡的「天譴論」


老實講,政治立場唔同,要去批評唔同陣營嘅人嘅政見,廣男唔覺得有咩問題,但如果係連死人都「唔放過」嘅,廣男就絕對唔贊成!更重要嘅,係李怡已經唔係第一次攞死人嚟「消費」。之前有40多名中國旅客喺泰國布吉翻船意外身亡,李怡就以「自作孽」嚟形容,畀人質疑佢嘅人性;再數前啲,2008年汶川地震,李怡又撰文講過汶川地震係「天譴」。呢個世界有冇報應,廣男唔肯定,但李怡專攞死人嚟消費,就肯定有欠品德,應該受到譴責!


圖片來源:RTHK

37
嬲爆
3
唔係呀哇
3
無意見

評論