【死性不改】競選變罵街 反對派團隊唔該反省吓!
【死性不改】競選變罵街 反對派團隊唔該反省吓!

九龍西補選嘅結果終於出咗,建制派代表陳凱欣以106,467票擊敗其他候選人成功當選,而競選個陣口水多多嘅李卓人,就算加埋馮檢基嘅得票,兩個人加埋都仲要輸陳凱欣九百票。李卓人點解會輸、陳凱欣點解會贏,坊間有好多解讀,大家固然可以參考,不過囍雨認為,有一個細節其實大家都忽略架咗,就係喺今次選舉過程中,李卓人嗰一邊就曾經出現非常多嘅「奧步」(茅招)同「不君子行為」,香港市民已經非常成熟,見到李卓人隊人咁多污糟手段,自自然然唔會投畀佢啦,道理其實好簡單啫。


李卓人團隊多「古惑」


選舉結果既然塵埃落定,我哋又不妨Fact Check一吓李卓人團隊做過乜衰嘢。先係李卓人嘅支持者、「人民力量」副主席「快必」譚得志,佢先後多次趁陳凱欣落區走去追擊,一次係黃埔、另一次就係石硤尾。以石硤尾嗰次為例,「快必」帶隊到場搗亂,先係喺度大叫話陳凱欣「義工」係收咗錢嘅黑工,之後又叫人哋女性義工做「大媽」,叫佢哋跳「大媽舞」,最後更加無禮貌到問一個老婆婆「仲有無大姨媽」等等。做得出呢啲劣行,當然會受到各界批評啦;不過你以為李卓人團隊會因此反省收斂咩?咁諗就錯喇,因為唔夠兩日,劉小麗又走出嚟「幫倒忙」,同陳凱欣一齊喺美孚拉票,竟然有正經事唔做,主力追擊對手、騷擾人哋宣傳。


所謂物以類眾,人以群分,李卓人包庇自己團隊嘅不君子行為,本身已經係罪大惡極,而且非常之「反民主」。陳凱欣落街先後多次被李卓人團隊「招呼」,次次都有短片為證,睇過嘅選民都不知幾多,見到你成班大男人咁樣喺街到「蝦」個女性,真係想投你都投唔落手。好彩,面對對手不斷嘅追擊滋擾,陳凱欣仍然好有風度咁回應,「我只想努力建設,不想再見到肆意破壞」,邊一個更得民心?高下立見啦。


票唔係鬧返黎


以為類似嘅滋擾去到投票日就結束?梗係唔會啦。李卓人團隊去到最後依然選擇用暴力嘅方式去妨礙陳凱欣宣傳,其中更大量短片拍到,陳凱欣被香港眾志黃之鋒帶人逼到埋牆,無路可以走需要警察救援先走得到;咁仲唔止喎,黃之鋒等「壞蛋」一路用大聲公對住陳凱欣助選團大叫,有佢講無人講,我係準備進入票站嘅選民,見到呢一幕,你估仲會唔會投畀李卓人呢?


囍雨覺得,李卓人好心你唔好再「賴」咩天氣、又話有人「鎅票」、又話選民「心淡」咁,查實你有冇諗過自己喺政壇同競選既經驗都比陳凱欣豐富,點解大部份選民仍然決定投畀陳凱欣?先不論政治立場,單係你班人用呢種可恥嘅手法拉票,已經足夠令選民對你失望啦,你班人口口聲聲話「追求民主」,但連競選都用暴力同騷擾手法去阻止對手拉票,試問市民仲點期待你喺議事堂同人理性議事?一言不合就搞破壞,呢個咪就係香港人「唔BUY」你同反對派嘅原因囉。


圖片來源:大公報

27
嬲爆
4
超無奈
6
無計啦

評論