案都未審完 就「何罪之有」?
案都未審完 就「何罪之有」?

「違法佔領」九名疑犯被起訴案件開審,包括戴耀廷等九個被告除左否認控罪之外,又發聲明稱控罪「賦予政府過度檢控權、有損言論及集會自由」云云;當外界唔少人都話九個被告「走數」嘅時候,囍雨睇《生果報》頭條報道,直情寫「佔中九子案開審『何罪之有』」,言下之意,係咪即係法庭都未審完單案,《生果報》就想話九個被告「無罪」呢?

 

「吸引眼球」的標題

 

囍雨今日行過報紙檔,見到《生果報》大字標題寫住「佔中九子案開審『何罪之有』」呢個標題,真係當堂嚇咗一跳,件案好似噚日先開審,《生果報》咁快就話人「何罪之有」;囍雨睇下內文,原來《生果報》咁寫係因為其中一個被告鍾耀華喺庭上反問「何罪之有呢?」,而另一被告黃浩銘就稱「「我要真普選,雨傘運動無罪」,於是《生果報》就得出「何罪之有」呢個題,呢條題嘅意思,囍雨理解為九個被告應該「無罪」。

 

問題就嚟喇,根據《生果報》自己嘅報道,鍾耀華喺庭上問「何罪之有呢?」基本上係一個問題,大抵意思就係「我哋(或者我)邊度有罪呢?」,但《生果報》將重要嘅問句變成陳述,變為「何罪之有」,畀人感覺就好似將一個被告問人佢邊度有罪,變成講被告「無罪」咁;喂,單案啱啱先開審,《生果報》就用「何罪之有」做頭版標題,會唔會畀人錯覺以為「違法佔領」九個被告都應該係無罪,甚至令人誤會被告已經無罪呢?

 

小心影響法庭審訊

 

做傳媒,標題、內文要「吸睛」,囍雨係理解嘅,但係《生果報》喺案件啱啱開審就講到被告「無罪」咁,會唔會影響到公眾對案件嘅觀感?甚至借此透過公眾壓力反過來向法庭施壓呢?老實講,《生果報》偏幫盲反派,基本上就係人所共知嘅事,但係喺案件審訊期間,《生果報》就用頭版報道疑似暗示被告「無罪」,實在係太踩綱線喇!囍雨奉勸《生果報》,報道還報道,都係小心啲好,萬一有人認為《生果報》係想向法庭施壓,咁就唔係幾好啦!


原圖:《蘋果日報》截圖

7
嬲爆
4
驚訝
0
無意見

評論