一開會就收工 盲反議員「真易做」
一開會就收工 盲反議員「真易做」

特首林鄭月娥今日喺立法會發表任內第二份《施政報告》,事前一早已經有消息傳出,會就各項爭議作出「決定性處理」;理論上,特首要宣布一份關乎香港未來嘅報告,全體立法會議員都應該留喺議會細心聽下特首講啲乜,有啲咩佢哋需要為香港或者佢哋嘅選民留意,但偏偏有幾個盲反派議員,喺林鄭月娥入場嘅時候就喺度不斷叫囂,立法會主席梁君彥別無他法,被迫趕咗呢幾個人離場,而另外相當大部份就自己離場疑似想抗議。廣男覺得,啲議員每個月攞超過十萬蚊薪津,但喺呢類關乎香港未來嘅會議/場合就只識玩嘢,呢十幾萬又真係「幾易拎」喎!


又政治化馬凱事件


今朝林鄭月娥踏入會議廳,一班盲反派議員就高舉「捍衛新聞自由」、「停止打壓記者」等口號,立法會主席梁君彥多次點名要求佢哋安靜但無效,結果毛孟靜、陳志全、區諾軒同朱凱迪被逐離會議廳,而另外相當一部份相對溫和嘅就自行離場抗議。換句話說,即係呢班議員「一開工」,就自己「製造機會」收工。


對於英國記者馬凱簽證不獲續期,廣男都係要不厭其煩地講多次,到呢一刻亦冇人知道馬凱點解不獲續發工作簽證,但若然馬凱真係好似坊間所講咁,係因為由佢領導嘅香港外國記者會(FCC)幫「港獨」份子宣傳,而令到特區政府拒續發工作簽證,咁件事就絕對唔涉及馬凱本人嘅新聞工作,換而言之亦唔涉及新聞自由!盲反派借事件炒作本身已經有問題,而佢哋借馬凱一事喺立法會搞事,變相令自己唔駛開會,就更加唔應該!


立法會議員嘅職責,就係出席會議,聽政府官員等講解政策,代表佢哋嘅選民甚至全香港作出提問、修訂以至投票。而家毛孟靜等人一開會就「開波」,搞到自己畀人逐出會議廳唔駛開會,佢哋根本連議員基本責任都冇做好;將心比己,當其他普通市民都會非常留意《施政報告》對自己有乜影響嘅時候,一班盲反派議員竟然喺會議廳連聽都唔聽就走咗去,我哋係咪需要呢啲議員呢?


議會亂象 還須糾正


特首發表《施政報告》,只係推行當中一系列措施嘅開始,之後立法會要討論、審批各項措施嘅時候,相信先至係「真正戰場」;前排有建制派議員建議再修改《議事規則》,進一步規管喺議事廳「搞事」嘅議員,廣男舉腳贊成,因為議會唔能夠正常運作,最後受影響嘅,始終都係香港市民!


原圖:RTHK

14
嬲爆
2
唔係呀哇
1
超無奈
1
無意見

評論

你可能感興趣