【表裡不一】劉小麗,你呃人!
【表裡不一】劉小麗,你呃人!

已宣布參加十一月立法會九龍西補選嘅工黨劉小麗,日前被問到有關「自決」嘅問題時,竟公然講大話!佢話喎,自己從不支持「港獨」,又解釋所謂「自決」一路係講社會自強、爭取政制自決同生活自主等等;講就好巧妙喇,實情又係點呢?囍雨特登走去搵返舊資料,發現劉小麗兩年前曾經聯署一份聲明,清清楚楚咁講到支持「掙脫《基本法》框架、捍衛『香港獨立』作為港人自決前途的選項」。劉小麗作為立法會選舉參選人,竟然公然對住傳媒講大話,認真可惡呀!


劉小麗曾簽擁「香港獨立」


劉小麗所聯署嘅嗰份聲明,日期係2016年7月30日,聯署人除咗劉小麗之外,仲有今日已經成為立法會議員嘅朱凱廸,同埋「半港獨」組織香港眾志。好喇,份聲明上面寫乜呢,為咗唔想畀人話曲解佢哋嘅說法,囍雨直接引述如下:


1)      「此刻,香港政府不但正式引入伊朗式選舉制度於香港,以政治主張篩選參選資格,逼令政治參與者順從中共許可的政治框架,更為香港的前途設限,以一紙聲明刪去港人自決未來的選項之一——香港獨立。」

 

2)      「我們的共同政治綱領是「民主自決」。民主自決的政治意義本就是要超越所有對人民的限制,包括是《基本法》的限制,以民主的方式讓人民決定自身的命運和香港前途。」

 

3)      「若香港人要決定未來,自主命運和前途選項,我們不得不從「《基本法》是唯一基礎」的思想框架中掙脫,香港的命運應由香港人決定,而非《基本法》,更非北京或香港政府。」

 

4)      「因此,站在民主自決的立場,面對著政權以無理、粗暴的行政程序、法律條文限制人民的自決命運的自由,我們定必捍衛『香港獨立』作為港人自決前途的選項。」

 

戳破劉小麗講大話 市民認清真面目

 

劉小麗有份聯署嘅呢篇聲明,到今日仍然可以喺網上面搵到,大家如果唔相信嘅,不妨自己上網搵吓。唔使囍雨解釋,大家單係睇字面已經知道劉小麗心中嘅所謂「自決」,絕對唔係佢今日口中嘅「社會自強、爭取政制自決同生活自主」,而係要求擺脫《基本法》規限,將「港獨」列為香港前途嘅選項之一,上述種種嘅主張,絕對係毫無疑問咁違反《基本法》規定,持有呢類主張嘅人,真係合乎《基本法》嘅參選要求咩?大家自己判斷吓。

 

不過咁,呢篇文章主調並唔係質疑劉小麗嘅參選資格;囍雨最想指出嘅係,劉小麗根本就係講緊大話,一個曾經當選過立法會議員、而家又準備參加補選嘅人;一個成日將自由、民主、公義掛喺口邊嘅人,今日竟然當住全香港傳媒面對,面不紅、氣不喘咁公然講大話,呢種人真係有資格去做代議士咩?記住喎,劉小麗並唔係話自己「放棄自決」喎,而係選擇「打倒自己昨日的承諾」,選民係咪仲要支持呢種人?大家自己諗諗啦。

 

原圖:大公報

5
搞笑咩
17
嬲爆
5
超無奈
7
好好笑

評論