【反對派講晒?】踢爆《生果報》劣招:為撐FCC「老屈」梁振英
【反對派講晒?】踢爆《生果報》劣招:為撐FCC「老屈」梁振英

租用政府物業做會址嘅香港外國記者會(FCC),早排一意孤行為「港獨」份子提供宣傳平台、邀請香港民族黨召開人陳浩天做午餐會嘉賓,結果引嚟對「港獨」深惡痛絕嘅全國政協副主席梁振英批評。梁振英尋日援引FCC會址租約條文,清楚指出政府有權回收相關物業;梁振英就「港獨」問題發出振聾發聵嘅反對聲,有人唔贊成咪公開辯論囉,偏偏反對派喉舌《生果報》出埋晒啲「邋遢」招,報道內容玩誤導外、啲專欄作家更係為鬧而鬧,連自打嘴巴都唔理,認真羞家。

 

標題與內文有衝突

 

《生果報》毫無公信力就係人都知,但勢估唔到錯得咁離譜。今日之嘛,份報紙裡面有篇報道,題為《689避提親批FCC租約》;睇到條題,囍雨即時心諗乜咁奇怪嘅,明明尋日已經有大量傳媒報道,話梁振英回應咗當年在任時批租畀FCC嘅問題架喇喎,《生果報》點可能唔知呀?

 

為咗求證求真,囍雨特登上梁振英個人社交網站睇睇,梁振英清清楚楚寫到明:「有傳媒問:為什麼在我任內,特區政府將會址續租給FCC?答案很簡單:如果當年FCC請人宣揚港獨,我肯定不會同意續租。」行文好簡單啫,咪就係因為當年FCC續租時冇協助「港獨」份子宣揚分裂國土嘅理念,所以特區政府咪續租囉,有幾難明呀?

 

《生果報》玩嘢味濃

 

睇完標題,睇埋內文就知有誤導,報道原來有寫到:「他(梁振英)中午再度發文回應當日親自續租予FCC,指『如果當年FCC請人宣揚港獨,我肯定不會同意續租』」。係囉,個記者有寫架喎,咁點解篇報道會起條咁嘅題呢?睇到呢度,加上《生果報》嘅往績,唯一嘅「公允評論」就係:「擺明玩嘢」、博人唔睇內文。

 

除咗報道之外,《生果報》今日有篇專檔文章都好吊詭架,呢篇題為〈宰相的鬍子〉嘅文章話,所謂「不在其位,不謀其政」,梁先生(梁振英)早卸任特首,應知所避忌,不應對現任政府施政指手畫腳……吓?乜原來《生果報》同反對派係咁睇架咩?咁前高官陳方安生同王永平又應唔應該「不在其位,不謀其政」呀?定係喺反對派眼中,鬧政府就可以「謀其政」,鬧反對派就要噤若寒蟬呢?

 

老屈梁振英打壓 《生果報》令人不齒

 

講到底,《生果報》做咁多衰嘢,目的都係想盲撐FCC、塑造梁振英「打壓」FCC嘅印象啫。大家諗深一層,梁振英講法律、講租約條文、講道理、同FCC公開辯論,咁都叫「打壓」?如果咁都算的話,咁香港唔需要言論自由啦,剩係畀《生果報》同盲反派講晒就得啦!「打壓」?邊度嚟「打壓」呀?係「打壓」你就唔同你講法律、唔使同FCC公開辯論啦,《生果報》!


原圖:《蘋果日報》截圖

5
支持
3
嬲爆
2
唔係呀哇

評論