戴耀廷「戴著頭盔去挑機」
戴耀廷「戴著頭盔去挑機」

自從去完台灣「五獨」論壇,大肆發表「港獨」言論後,戴耀廷嘅「港獨」言行越嚟越出位,近期仲不斷寫文講「港獨」,一邊戴住頭盔話自己「現階段」唔支持「港獨」,一邊又係咁探討「港獨」可行性;噚日,佢又搞「新意思」,喺自己Facebook專頁向全國政協副主席梁振英挑機,話如果梁振英願意,佢可以喺公開場合同梁振英討論「港獨」問題,點知當梁振英勇敢地喺佢Facebook留言,問佢反唔反對「港獨」嘅時候,佢就即刻龜縮,話要討論嘅,唔係咩支持與唔支持。戴耀廷「又要挑機又要縮」,「又要威又要戴頭盔」,咁當初做乜要挑人機攞嚟瘀呢?

 

要辯論但冇立場 辯甚麼?

 

老實講,廣男覺得呢單嘢真係非常好笑,當大家見到戴耀廷公開叫梁振英「辯論」嘅時候,大家都以為戴耀廷已經準備好同梁振英嚟一場支持「港獨」或者反對「港獨」嘅大辯論啦,點知無懼「獨」派氣焰嘅梁振英「深入敵陣」,喺戴耀廷Facebook問番戴耀廷一句「戴耀廷先生,你反對港獨嗎?」,戴耀廷就即刻龜縮,話「我想我們要討論的,不是那麼簡單支持與不支持,而是要知道為何港獨會在香港出現。支持的要知道,反對的更加要知道,好對症下藥」,廣男真係好奇,戴耀廷叫人討論,但自己冇立場咁得意呀?

 

戴耀廷叫人討論但自己又唔敢表明立場,就好似一個人叫人同佢辯論係咪要填海起屋咁,但到人哋問佢,咁戴先生你咩立場先,戴耀廷就話大家唔係要簡單講支唔支持,而係傾點解有人要提出填海想法;喂,戴耀廷講啲嘢,會唔會「空廢」咗少少呢?唔好笑大人個口啦!

 

誠如梁振英所言,咩問題都可以有很多成因,例如青年人吸毒嘅成因有好多,戴耀廷因此就唔可以公開反對吸毒嗎?老實講,廣男唔覺得戴耀廷近日係咁講「港獨」只係想搵出當中成因,或者咁「好心地」地「對症下藥」,而係係咁借討論或者學術研究煽動「港獨」!

 

「港獨」力量 全速發展

 

無論係戴耀廷、《學苑》、陳浩天甚至已經入獄的「本土民主前線」也好,已經說明了香港已經有一股為數不少的「港獨」力量,筆者肯定,如果社會再把「港獨」問題視為不痛不癢的小事,那麼香港就注定要面對一場比違法佔領禍害更大、影響更持久的持續動亂。再相信戴耀廷是「書生論劍,一事無成」的想法,也實在太天真了。 


原圖:Takungpao

4
嬲爆
0
驚訝
1
好好笑
0
無意見

評論