「佔領中環」的球迷調查?
「佔領中環」的球迷調查?

「佔領中環」行動日前舉行既所謂「全民政改商討日」,先由「專家」篩走大部分建制派肯定合乎《基本法》既方案,然後由一班「佔中」死硬派選剩三個方案喺下個月畀市民「公投」喎。原本「佔中」班人搞乜都唔關囍雨事既,偏偏個所謂「公投」出嚟既方案,竟然關乎最後會唔會發生「佔中」,咁就唔係咁講法喇,直頭個個香港人都關事、個個都係持份者!事實上,「佔中」行動班人篩完又篩,然後就愚弄市民話自己方案係最合民意,但大家又知唔知道,佢篩呢三個方案出嚟既方法,其實同走去足球隊主場,問班球迷鍾意邊隊係冇分別既呢?


「佔中」行動班人自詡民主派,做事都扮晒要有民意基礎,唔係自己講咗就算。但試問由支持「佔中」既2500人選出嚟既方案,請問點代表全香港人既意見呢?大佬,你而家講緊「佔」唔「佔中」喎,唔係你班人自己選個令你自己開心既方案喎。唔好講話代表唔到中間派同建制派,佢哋既意向連溫和民主派都未必代表到,篩剩三個唔合法既方案,然後用嚟要脅中央同特區政府,點講都講唔通。

經常將「反篩選」放喺口邊,自己竟然對所謂公投既方案重複篩選,囍雨最佩服既就係戴耀廷佢哋面皮夠厚,可以將歪理變真理!如果打從一開始就留意「佔中」主事人既面目,其實就知道佢哋講「民主霸權」,點會講民意;由此至終,主流民意都反對「佔中」,但「佔中」三子唔理民意,講穿咗就係堅持「佔中」、唔理點都去「佔中」,好霸道呀!

事實擺在眼前,家陣「佔中」行動做既一切都只係為咗成功「佔中」做準備,起初的確好似攞到啲「道德光環」既,不過而家SORRY囉,西洋鏡已經拆穿喇,「佔中」行動口中既民意,只係啱佢哋用就搬出嚟、唔啱用就收埋佢既「垃圾」。「佔中」行動已經畀激進派騎劫,目的只係為「佔中」而「佔中」,而唔係真心想幫香港爭取普選,你話人心係幾咁恐怖吖。

仲有呀,有一個嚴重既問題大家未必留意,就係「商討日」之後民主派內部「鬼打鬼」,你批評我、我質疑你;試諗諗,日後「佔領中環」付諸行動,到時內部亦會「七國咁亂」,咁仲點可能做到「和平理性非暴力」呀?「佔中」幾個所謂「領導人」又點可能控制場面呀?香港市民,對住啲政治口號真係要小心,認真,你就輸了!

原圖:網絡圖片

評論