【23條立法】何柱國認為只針對部分人:唔係做間諜、唔係預備顛覆國家、關你我咩事?
【23條立法】何柱國認為只針對部分人:唔係做間諜、唔係預備顛覆國家、關你我咩事?

受新冠肺炎疫情影響,推遲兩個月的全國「兩會」即將舉行。全國政協常委何柱國今日接受無線電視《講清講楚》訪問時指出,預料有代表將在兩會上提案,討論在現屆政府任期內處理《基本法》23條立法問題。他相信,現時討論23條立法,相信社會「反彈唔會好犀利」。


何柱國說,有些事必須做,與局勢平穩與否無關,並以學校考試為例,指「你學校去考試,每一學期你都要去考試嘅,你可唔可以跳一年唔考吖?唔可以㗎,啱吖,有啲嘢你必須要做,咁就算你病咗你都要考試。」


他又指23條是針對小部分人,「你有冇咩嘢居心,即係唔好做賊心先,你唔係做間諜,你唔係預備顛覆國家,關得你咩事?關得我咩事?」他續說:「唔捐款俾政黨,外國勢力、外國政黨、外國人,唔可以捐俾本地政黨,有咩所謂啫,美國都係咁!」


圖片來源:無綫《講清講楚》片段截圖


請Follow我們的YouTube頻道:https://bit.ly/2kgU8qg


下載我們的手機應用程式,收看第一手精彩內容:https://www.speakout.hk/app


瀏覽我們的IG:https://www.instagram.com/speakout_hk/?hl=zh-hk

11
好正
7
支持
1
嬲爆
1
無意見

評論