【被無辜犧牲的受害者】 不合作運動累學生錯過大學面試
【被無辜犧牲的受害者】 不合作運動累學生錯過大學面試

有無助學生在Facebook「名校Secret」貼文,指自己因早前有示威者發起港鐵不合作運動,令自己錯過大學面試機會。他憶述:「因為一部分人喺地鐵嘅行為,遲到咗兩小時。當時我有嘗試向在場嘅人解釋可否讓一讓,喺一班車先搞過,但係就換來一堆人問候我娘親。最後遲到咗兩個鐘,去到嘅時候啲職員解釋我遲到就唔會有面試機會,面試時間已經排到密密麻麻,所以安排唔到面試官,叫我番屋企。」

該學生表示,事後他未能聯絡大學看看能否酌情處理,但家人指明 面試信寫明 "late-comers will not be entertained"(遲到不獲受理),因此,白白錯過了入大學的機會。


原圖:「名校Secret」截圖

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 15.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 15.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000; min-height: 18.0px} span.s1 {font-kerning: none}
2
超無奈
21
令人傷心
13
好慘呀

評論