【撐警受欺凌?】劉美君FB貼撐警標語 網民揚言取消關注
【撐警受欺凌?】劉美君FB貼撐警標語 網民揚言取消關注

在金鐘添馬公園舉行的撐警集會圓滿結束,多名藝人現身支持警察,包括影帝梁家輝、譚詠麟、鍾鎮濤、陳欣健等等,亦有藝人透過社交媒體撐警。


歌手劉美君在Facebook專頁貼出「阿Sir我撐您 We Support HK Police」標語的封面圖片,未料惹來大批網民的負評,甚至有人聲稱要取消關注她的專頁。對此,劉立即更封面圖片,以回應網民,圖片上寫着:「點解你地(哋)咁大反應呢?我立場無變,我係唔理政治嘅。我只係唔支持欺凌姐(啫)!」


原圖:劉美君FB圖片

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px '.PingFang HK'} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; min-height: 14.0px} span.s1 {font: 12.0px 'Helvetica Neue'}
6
嬲爆
20
支持
1
無意見

評論

  • jthk
    jthk
    4年前
    0 回應 檢舉
    劉美君撐港撐警就不用漢奸逆賊關注自己。

    沒有更多評論

    沒有更多評論

    你可能感興趣