【支持香港警察】警隊前「一哥」曾偉雄:設立《辱警罪》是保護香港
【支持香港警察】警隊前「一哥」曾偉雄:設立《辱警罪》是保護香港

「違法佔領」期間擔任香港警隊「一哥」的曾偉雄,近日罕有接受《信報》專訪,他在訪問中提到,應認真考慮設立侮辱公職人員罪,因為市民肆意謾罵執法人員,代表法律不再受人尊重、法律尊嚴受傷害,最終會衝擊守法意識。


他在訪問中又指出,警員即使受訓,也只代表不會對挑釁有過度反應,「唔等於佢應該接受任人侮辱喎,係兩件事嚟……警察都係人嚟,都有控制唔到自己犯錯嘅時候。」


提到「七警案」及退休警司朱經緯案,曾偉雄慨嘆,對出現相關結果感到很可惜,重申認為應設立《辱警罪》等條例,堵塞警察被肆意侮辱的機會:「若以後一旦再有同類事件發生,再不以法律處理,而用私刑解決,咁我告你上法庭係咪好應該呢?一定係。同事仲做啲蠢事,或者唔應該做嘅事,佢承受法律嘅制裁,我冇嘢好講。」


他強調,假如長久不設辱警罪,或會導致「有日警察見到事就掉頭走,避免被鬧,咪唔執法」,認為立法「唔係保護緊警察,係保護緊香港」。


圖片來源:大公報

4
支持
2
好正
2
幾正
2
好喎

評論