可憐天下父母心
可憐天下父母心

「洪議員,我真係好辛苦!」「嗰女日日着黑衫出去,經常半夜先返來,有時更加唔返來。」「佢返到屋企一係瞓,一係做勞作,搞乜野連儂牆。」「我已經成個月無畀錢,都唔知佢邊度有錢買啲嘢?點解有錢使?」「講又唔講得,我一講,佢就大聲過我,甚至鬧我唔識嘢!」「都唔知佢俾乜野迷,突然間變咗個人!」「我而家只可以忍忍忍,希望佢早啲返屋企。」「我真係好擔心,好擔心佢出事。」

 

一位媽媽說着說着,眼淚就滴了下來,樣子很憔悴,一看就知已有一段時間沒有好好休息了。「我真係就來癲啦!尤其每次搭車,見到橋底所謂連儂牆,我就想撕走!」整個對話過程,她的聲線時強時弱,情緒波動。

 

「你有無搵佢老師?」我問。「無。」「我幫你轉介給社工,搵你個女傾下好唔好?」我追問。「唔使啦!」「我淨係希望啲大人,唔好搞我個女!」「我懷疑有人指使我個女,有人幫佢洗腦。有一次,佢話收到乜嘢號召,要出去。我唔畀,就要生要死。」「佢老豆,而家都唔敢再出聲。」她形容女兒「最近好似着咗魔!」

 

她的女兒小學時很乖巧,是她的寶貝,現在只是初中生。據這位媽媽說,5月時她的女兒已開始變化,6月的考試已心不在焉,甚麼溫書,7月的情況一發不可收拾。

 

可憐天下父母心!這位媽媽和她的女兒只是冰山一角。面臨曠日持久的示威和示威後的暴力衝擊,最傷的是父母或家長,當他們看着孩子(中學生、大學生、大學畢業)穿着黑衣服出門,他們的心就像掛着千斤石。孩子還小(小學或以下)的父母擔心孩子會不會成為日後衝上街頭的人。父母怕孩子心智變得黑暗,怕孩子受傷,怕孩子前途盡毁!怕孩子誤入歧途!怕孩子有樣學樣!……日前,有一位家長怒火沖天,想衝進社區內一間機構找負責人算帳,因為他懷疑機構裏的人向他孩子洗腦。幸好,他打了給我,我盡力讓他的心情平復了下來。

 

很多家長正處在一種不穩定的心理狀態,情緒波動大。為此,我在社區裏里設立了「與錦鉉敢言感言」聊天熱線,歡迎家長和青年學生與我聯絡,我將盡力安撫和調解。

 

原文轉載自《都市日報》 2019年8月2日


原圖:網絡

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)
4
好慘呀
35
令人傷心
14
超無奈

評論