成立獨立調查委員會否可以解決爭拗?
成立獨立調查委員會否可以解決爭拗?

本文作者為國藝娛樂文化集團主席冼國林

 

講政治係需要有政治智慧,喺今天政治氣氛,警察已經盡咗最大嘅抑制同努力維護香港。有些理想主義嘅想法,就是去成立獨立調查委員會調查警察使用武力是否恰當,但是大家有冇考慮到,警察點樣諗呢?有冇加深被歧視及缺乏支持的感覺?獨立調查委員會嘅成員係乜嘢人呢?認受性係點樣呢?由反對派定建制派議員抑或大法官組成呢?我可以肯定話畀大家聽,無論何人組成呢個委員會,最後調查出來的報告都一樣唔會平息爭拗。因為只要個獨立調查報告出嚟,結果唔係佢哋期望嘅話,兩方面都會反對。

 

現行已經有警察投訴科,亦都有監警會,如果而家又所謂成立獨立調查委員會,不但引起紛爭,亦推翻了現行投訴機制嘅可信性。監警會嘅成員有多位不同派別嘅議員,根本已經係有足夠公正性。有部分人可能又話,自己人查自己人一定有偏坦,但是大家記唔記得朱經緯警司及七警都係由投訴科轉介畀監警會,而由律政司提出檢控而判罪成。這些都足夠反映警察投訴科及監警會嘅功能係冇偏頗。動不動成立所謂調查委員會,不單不會對事件有幫助,更會增加另類爭拗。說穿了,這其實都是一些借口而已。

 

原圖:文匯報

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)
5
支持
2
好正
2
無意見

評論