寧願在Band2考第一?
寧願在Band2考第一?

本文作者為立法會議員李慧琼


最近小一派位放榜,有人歡喜有人愁。筆者在區內茶餐廳聽到兩位女士的對話,覺得有點意思,想跟各位讀者分享。

 

筆者不知她們貴姓,就稱他們為鄧太和甘太吧。

 

鄧太:「你有冇聽到張太講呀,佢個孫派咗XX呀,個女開心到話要請晒佢哋去日本呀!」

 

甘太:「咁佢個女不嬲都緊張個仔入唔入到名校㗎啦,你唔記得咩,早幾年佢哋又搬屋、又學呢樣學嗰樣,一個月使幾萬蚊。而家咪好囉,得償所願!」

 

鄧太:「咁我地同張太幾廿年街坊,都戥佢開心嘅,只不過有時見到佢個孫,硬係覺得佢好似悶悶不樂咁,最慘我有次同張太講,佢都點點頭,但叫我唔好講。」

 

家長均望子成龍

 

甘太:「哎,你咪鬼咁多事喇,而家新一代有佢哋嘅方法培養小朋友,同埋講真,佢哋都係想自己個細路好啫,有邊個唔想望子成龍吖!」

 

鄧太:「係······之但係······」

 

甘太:「我知你想講咩,你想話我哋個仔都唔係讀名校,但最後都一樣可以港大畢業吖嘛。係咪?!」

 

鄧太:「哈哈,衰鬼······」

 

甘太:「當年都係因為你啦,你話寧願個細路喺Band2考第一,都唔好喺Band1考第尾。」

 

鄧太:「咁係吖嘛!」

 

甘太:「所以我多謝你呢個姊妹囉!」

 

鄧太:「咁呢餐你啦!」(小題為編輯所擬)

 

原文轉載自《都市日報》 2019年6月6日

 

原圖: RTHK

 

(本文純屬作者個人意見,不代表『港人講地』立場。)
0
支持
2
好正
0
無意見

評論